jeuk............alleen mijn tepels!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loe, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

ik word er geshuffeld van!! Alsof ik door tien muggen in elke tepel gestoken ben. Vooral na het douchen/baden, maar nu dus vanochtend ook. Er zitten een paar hele kleine droge schilfertjes op, soms ook niet. Smeer het toch in na het douchen 's avonds om het toch wat vettig te houden. Ik doe 's avonds ook na het douchen even geen bh aan, dan is t iets minder. Maar gek word ik er wel van. Heb het nu zo'n beetje een week of vijf.
    Wat is dit?????? En is deze jeuk normaal? :(

2. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    heb geen idee wat het is, maar ik heb er ook last van. de ene dag wel, andere dag niet. gister avond ook weer. dan ga ik toch eraan zitten krabbelen maar omdat ze zó gevoelig zijn doet het echt zeer. vandaag is het weer weg (gelukkig :p) dus ik lees wel even mee

groetjes

3. muisje14

muisje14 Niet meer actief

He, hier heb ik ook last van. Vooral ook rondom mijn tepels. In mijn vorige zwangerschap heb ik er geen last van gehad.

4. Loe

Loe Niet meer actief

hmmm, jullie dus ook. Wat een jak-gevoel he. Nu ist gelukkig weer minder even. Ik zal s bepanthen halen vanmiddag kijken of dat helpt....

Alle adviezen zijn trouwens welkom!

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    heb er ook last van, zo'n irritant gevoel.
    Heb ook regelmatig gelige korstjes op mijn tepel (voormelk???), als ik dat schoonmaak is gelijk mijn tepel helemaal rood en geirriteerd.

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    soms merk ik wel, dat als ik erop druk er wat vocht uit komt. als dat er niet meer uit komt jeuken ze ook veel minder. misschien dus door melkproductie :p ?

groetjes

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hey dames,
    ik lees het bericht nu pas..
    heb dit zelf ook gehad,en het bleek een candida(schimmel) aan de tepels..
    even de verloskundige bellen,of contact opnemen met de huisarts.
    met een creme is het zo weg.
    ze jeukten bij mij heel erg,en gloeiden ontzettend,werd er echt gek van...

succes ,groetjes petra

8. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja oke maar neem aan dat je er dan de hele tijd last van moet hebben ? ik heb het ook dagen niet en dan weer ineens wel. vandaag heb ik weer nergens last van namelijk

9. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik heb het ook gehad.
    Ik gaf toen nog BV en bleek dat mn uk spruw had, en ik dus een ook een infectie daar.
    Heb er geloof ik miconazolcreme voor gekregen..dan is het zo weg ;)

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik heb dagen gehad dat ik er veel last van had,en dagen dat ik dacht dat het zo goed als weg was...
    bij sommige kleding had ik veel meer jeuk......en een bh maakte het ook al niet beter...

11. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    vandaag 0,0 jeuk maar wie weet morgen dan weer wel. hmmm ik denk dat ik maar even ga bellen dan.. je weet maar nooit. ik ga het even in de gaten houden.

groetjes en alvast bedankt :)

Deel Deze Pagina