Hoi meiden... Ik zit nu 5 dpo en ik vraag me af of dit meer van jullie hebben... (5 dpo is erg vroeg om iets te merken, vandaar de vraag ) Vanmorgen om 11 uur lekker gedouched, geschoren en gedeo't Vanmiddag cursus gehad dus geen inspanningen gedaan... Tijdens de cursus als ik mijn arm iets omhoog deed had ik echt zoiets van mén... wat een zweetlucht! Thuisgekomen meteen checken natuurlijk, en ja... het komt van mij! Ik heb zoiets nooit!! Ook niet bij inspanning dankzij deo... ik gebruik ook gewoon dezelfde deo als anders. Dit kan toch nog niet van een eventuele zwangerschap zijn!? HELP!!
toevallig... heb ik hetzelfde.... ik zweet normaal noooit.... maar sinds kort.. heb ik snel natte oksels.. hoeveel deo ik ook spray... en dat terwijl ik gewoon vanuit een bureau werk. maar of dit nou ligt aan dat ik zwanger ben ja of nee heb ik geen idee van.. ik heb nml wel het idee dat ik zwanger kon zijn.. maar nog niet getest!! succes....
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Lijkt me ook een vreemd sympthoom maar goed zou kunnen natuurlijk....
Ik zit 4dpo en ruik ook overal zweet, niet zo zeer van mezelf als wel dat de luchtjes me opvallen ... weet ook niet of ik zwanger ben en kan natuurlijk nog niet testen