Ik ben zooooo ontzettend preuts!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Siren84, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben door mijn schoonzus gevraagd om in de 1e week van januari mee te gaan naar zo'n thermen... (zeg ik dat goed???) compleet met sauna en massage.

Zij gaat mee, mijn schoonmoeder en een vriendin van ons. Ik vind het wel een erg leuk, gezellig en ontspannend idee.. maar ik ben zo preuts!!!! Het is de hele dag poedeltje naakt. Straks staan zij allemaal op mijn netvlies gebrand. Maar vind het ook lastig om mezelf aan hun 'bloot te geven!'

Van de ene kant denk ik, ik ga gewoon. Maar aan de andere kant... ENG!!!! Manlief zegt dat ik maar gewoon over dat gevoel heen moet stappen en gezellig mee moet gaan.. heb ik wel verdiend zei hij na de zwangerschap/bevalling. Heeft hij wel gelijk in.. nou ja het feit dat ik het verdiend heb dan haha!

Ik ben er nog niet aan uit geloof ik!

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik snap het wel, maar je moet je er inderdaad aan overgeven. Wij gaan ook weleens en in het begin voel ik me ook altijd wat onwennig. Maar je zit alleen maar naakt in het zwembad en in de sauna. Meestal kun je naast elke sauna wel je badjas ophangen, dus kun je hem gelijk aan als je er uitkomt. Sommige lopen het hele pand naakt rond, maar dat doe ik ook niet hoor.

En je moet maar zo denken, wie jou naakt ziet is zelf ook naakt.

Ik zou er maar lekker van genieten!! Veel plezier.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Gewoon aan overgeven!

De eerste keer dat ik ging vond ik het maar een raar en eng idee zo in je nakie! Maar iedereen loopt daar in z'n nakie.
    En na 10 min weet je al niet eens meer dat je niks aan hebt :D

4. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik ga alleen op bikinidagen

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha ok! Gelukkig hoef ik me niet helemaal naakt te voelen met mijn tattoo's.. :D

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahaha dat had ( heb ) ik ook :D
    Ik ga trouwens ook vaak met schoonmoeder en schoonzus.

Maar t plaatje staat niet op mn netvlies al vergeten zodra de kleding weer aan is.

Dusss zou zeggen

Veel plezier tis zo lekker :D

7. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

hahaha, misschien als ik ook een tattoo had gehad op ieder putje op mijn bil/been dan zou ik er ook wel naartoe gaan. Maar die heb ik niet, dus blijf ik preuts aan de zijlijn staan.:D

Ik snap je wel, maar als jij er graag naartoe wil gaan, moet je toch een keer die handdoek laten vallen.. ik kan je alleen succes wensen! Hoop dat je het toch leuk gaat vinden daar, dus veel plezier!

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja, ze staan nogal op een opvallende plek haaha!! Lijkt me wel dat iedereen daar het eerst naar kijkt. Dat scheelt misschien om de aandacht van andere... 'putten, gaten en plooien' af te leiden whaahaa!!!!

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    me 2, en niet uit preutsheid. Maar het idee dat iemand niet goed heeft afgeveegd, ergens is gaan zitten en jij er daarna zit.
    Jak :$

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik heb ze ook niet op bepaalde standaard plaatsen:D

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik hou er ook niet van hoor. Bij mij is het vooral onzekerheid over mijn eigen lichaam.
    Weet wel dat er echt alle soorten en maten mensen komen. Echt niet alleen van die slanke dennen.
    Ik hoop dat je je eroverheen kan zetten (en ik ook op een dag) en lekker kan gaan genieten daar

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Owjee, jaaa!! Nou zeg je wat! Had ik nog niet eens bij stilgestaan eigenlijk....

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb echt heel wat keren op mn charmantst *NOT* bij de gyn gelegen afgelopen 2,5 jaar, maar NO WAY!!!! dat ik in mn blote hol daar ga lopen.

Dus ik snap t wel hoor, vind dat niet gek, ;)

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Trouwens

Helemaal naakt is alleen in het zwembad.
    Je kan een handdoek om houden in de sauna's.

15. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Sauna... HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!

De eerste keer voor mij sauna was: Als een gek de eerste sauna in rennen die ik zag! Om dan eerst maar te zitten en te wennen aan het naakt zijn...

Maar het is ook zoooo lekker en ontspannend!!!
    Ik ga ook zeer binnenkort weer:)

16. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Dit dus.. :D

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik weet niet of het je wat uitmaakt, maar je zou naar een vrouwendag kunnen gaan. De meeste sauna's hebben wel vrouwendagen of dagdelen. Dan kan je het rustig opbouwen (of afbouwen, net hoe je het bekijkt).. ik ben er mee opgegroeid en ga al vanaf mijn pubertijd, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet op zit te wachten om bijvoorbeeld mijn mannelijke leidinggevende tegen te komen. Ik ben trouwens wel ooit een vrouwelijke collega tegengekomen maar kan me nu echt niet meer voor de geest halen hoe zij er naakt uitzag hoor.. dus daar zou ik niet zo bang voor zijn. Succes! En vooral veel plezier!

18. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja, maar je zit toch altijd op je eigen handdoek...?:(

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind dat ook niets hoor, ben niet erg preuts, maar vind het ongemakkelijk.
    Ik hoef mijn moeder niet in haar blootje te zien. Daarom ga ik liever een resort waar we de hele massages en behandelingen krijgen. Heerlijk!

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    :)Ja, ik weet ook niet of ik er wel op zit te wachten om mijn schoonzus en schoonmoeder naakt te zien! Het zijn schatten van vrouwen maar dat gaat me wel wat te ver eigenlijk! Mijn schoonzus zei, owwww ben jij zo preuts?? Had ik niet verwacht! Vandaar de topictitel!

Deel Deze Pagina