Ik ben zooooo ontzettend preuts!!!!

Discussion in 'De lounge' started by Siren84, Oct 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Ik had het niet beter kunnen zeggen....kan niet wachten tot ik bevallen ben en dan weer eens lekker een dagje met man of beste vriendin lekker rozig bijkomen......

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik vind het ook heerlijk en vies nee absoluut niet. iedereen staat tig x onder de douche, je zit op je eigen handdoek.

en in mijn ogen zijn er marr 2 soorten mensen, mannen en vrouwen. punt als je daar bent heb je misschien de eerste 10 min door dat iedereen naakt is onder hun badjas maar daarna denk ikzelf daar geen seconde meer bij na.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    IEEK!

ik zou dit echt NOOIT doen, zeker niet met schoonmoeder!!

heb echt geen verkeerd lichaam maar dat hoeft niemand te zien als mn man!

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Geheel off topic misschien.. maar hebben mensen zoals TS (en anderen die ook niet om die reden naar de sauna willen) ook moeite met gezamenlijk douchen na het sporten enzovoort? Niet veroordelend hoor, maar ik vroeg het me ineens af..

5. Happyness

Happyness Actief lid

Sep 10, 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben totaal niet preuts op dat gebied en ga elk jaar zeker 4 a 5 keer naar de sauna, echter als mijn schoonmoeder me mee zou vragen zou ik dit niet kunnen. Wel met mn schoon zus of vriendinnen of mn eigen moeder maar ik vind het niet netjes om zoiets te delen met mn schoonmoeder, ik wil niet weten hoe ze eruit ziet naakt en andersom idemdito...

Dus snap je heel goed!

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Daar hou ik ook niet van.
    Ik douche alleen, of thuis.

7. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Deed ik wel, maar liever niet :) Ik heb gewoon niet zo'n behoefte aan het naakt zien van anderen. Als ik dus de kans had, dook ik toch liever de enige douche-cabine in, hahaha!

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zou het zelf echt nooooooooit doen,word al misselijk bij de gedachte..ieuw!!

9. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik douche alleen samen met mijn man en verder voor de rest met niemand anders eigenlijk....

10. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

Aug 19, 2009
    772
    0
    16
    Gewoon een keer proberen! Je komt helemaal als herboren thuis van zo`n dag ontspannen. Een echt vakantiegevoel. Je hebt de meeste tijd je badjas aan of een handdoek om je heen.

11. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik had dat ook de eerste keer: ENG!!! Maar mijn preutsheid kwam met name voort uit mijn eigen onzekerheid. Maar ik heb juist in de sauna geleerd en gezien dat élk lichaam anders is en ook al lijkt het op het eerste gezicht perfect, niemand is perfect. Het is echt niet zo dat ik heb lopen gluren of mensen heb uitlachen maar het verhelderde zo erg (ik dacht dat iedereen perfect was behalve ik) dat mijn onzekerheid over mezelf een stuk is afgenomen sinds het eerste saunabezoek. En nu zit ik de dagen af te tellen tot ik weer kan hahaha

12. Marik

Marik Bekend lid

Oct 21, 2011
    885
    0
    0
    Went zo snel!
    En je loopt niet overal naakt hoor,gewoon met badjas en in de sauna zit ook geen felverlichte lamp die jou in de spot zet hihi, maar ik snap je "angst" wel.
    Waarschijnlijk ben je daarna blij dat je bent geweest.
    Zooooo heerlijk

13. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik weet het niet hoor, ben er nog steeds niet over uit. ;)

14. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik houd sowieso niet van sauna's, mij te heet ;). Maar ik zou al helemaal niet met mijn schoonmoeder gaan! Het ligt er denk ik ook wel aan wat voor band je met je schoonmoeder hebt. Ik heb best een lieve schoonmoeder, maar echt no way dat ik haar in haar eva-kostuum hoef te zien.

15. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja indd, mijn schoonmoeder is harstikke lief maar het idee dat we samen naast elkaar naakt in de sauna zitten, nou nee.... ;)

Misschien heb ik mijn besluit al genomen bedenk ik me nu, neig toch steeds naar.. nee, ik ga maar niet mee...

16. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Oh, sauna, heerlijk! Ben al jaren niet meer geweest, helaas, heb geen goede kunnen vinden hier in Christchurch.

De 1e keer vond ik het best eng, dat letterlijk-en-figuurlijk blootgeven, maar na een paar minuten merk je het niet eens meer. Juist mensen die kleding aanhouden vallen op. Verder valt de hygiene ontzettend mee, je doucht zo ongeveer iedere 5 minuten, het personeel maakt ook veel schoon.

Wat betreft mensen die ik ken: ik ging altijd samen met mijn man, en vaak gingen vrienden van ons mee, of mijn schoonzus. Ben de dag voor mijn trouwen met mijn zus en mijn moeder geweest, lekker chillen voor de grote dag :D Zelf heb ik ik daar heel weinig problemen mee.

17. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik had er ook moeite mee, wat ik als volgt heb opgelost. Ik ben met mijn 2 schoonzussen en mijn schoonmoeder naar een kleine sauna/kuurdinges geweest. Heel pakket met verschillende behandelingen verdeelt over de hele dag. Tussendoor lekker eten en relaxen... Alles zat bij de prijs inbegrepen, inclusief lekkere smoothies enz.

Het voordeel hiervan was dat je alle behandelingen alleen doet. Je kunt er wel voor kiezen om samen in de sauna te gaan, maar de massages enz doe je alleen. Tussendoor zit je lekker in je megagrote fluffy badjas , lekkere smoothie erbij, tijdschrift in je hand en hapje op tafel te relaxen in een luie stoel... Heeeeerlijk...

Later zijn we met zijn allen, incl mannen naar de Zwaluwhoeve geweest, erg leuk en ook heel relaxed. Ik had er niet zo'n behoefte aan om mijn zwagers in hun adamskostuum te zien, dus dat had ik van te voren ook gezegd. En dat was geen probleem.... Eenmaal daar zijn we gesplitst, ik met mijn man m'n ding doen en de rest ook hun eigen ding. Tussendoor wel gezellig samen gegeten en in de zon gelegen... Ging prima!

*gaat meteen weer een uitje regelen met schoonzussen en schoonmoeder*

Share This Page