Ik heb in december mijn abonnement verlengd... dat kon 4 maanden voor de einddatum van je contract. Nu wou ik mijn abo verlagen, maar zie ik dat de einddatum van mijn contract 15 april is ipv in december??? Moet ik nou uitgaan van het moment van verlenging of van de oorspronkelijke eindatum???
Als je in dec. 2011 verlengt terwijl je contract afloopt in 15 april 2012, gaat je nieuwe contract dan ook pas in..
Nou zoals het er staat zou ik hem pas april dit jaar verlengd moeten hebben, maar bij voda mag dat 4 mnd van te voren... Als je je abbo 6 mnd heb kan je verlegen, maar geen idee of ik nou van dec. Of april uit moet gaan...
Gewoon van april. Ik heb in januari een abo afgesloten bij Vodafone. Ik zat toen bij KPN. Alleen was mijn einddatum bij KPN half februari.. Je hebt in januari wel je contract in huis plus je toestel.. ALleen gaat je nieuwe abo pas in op de officiele einddatum van je huidige contract.
April. Ik heb exact hetzelfde gedaan, maar dan 6 maanden van tevoren. Mijn einddatum is gewoon in mei, terwijl ik in november verlengd heb. Je nieuwe contract gaat pas in na je oude contract en niet vanaf het moment van verlengen
Ik baalde ook hoor... Eerst kon je 6 maanden van tevoren telefonisch verlengen, heb ik 2 keer gedaan. Nu opeens kan dat niet meer Ik mag nog tot januari wachten!!!! Gatver (als ik jou was zou ik gewoon ff bellen en doen of je dom bent... misschien kan je toch 6 maanden van tevoren telefonisch verlengen, maar schreeuwen ze dit niet van de daken )