Huh? Vodafone weer...

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik heb in december mijn abonnement verlengd... dat kon 4 maanden voor de einddatum van je contract.

Nu wou ik mijn abo verlagen, maar zie ik dat de einddatum van mijn contract 15 april is ipv in december???

Moet ik nou uitgaan van het moment van verlenging of van de oorspronkelijke eindatum???

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik neem aan dat wanneer je 4 maanden eerder verlengd je einddatum ook 4 maanden opschuift?

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Als je in dec. 2011 verlengt terwijl je contract afloopt in 15 april 2012, gaat je nieuwe contract dan ook pas in..

4. Partyrocker

Nou zoals het er staat zou ik hem pas april dit jaar verlengd moeten hebben, maar bij voda mag dat 4 mnd van te voren...
    Als je je abbo 6 mnd heb kan je verlegen, maar geen idee of ik nou van dec. Of april uit moet gaan...

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    april

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gewoon van april. Ik heb in januari een abo afgesloten bij Vodafone. Ik zat toen bij KPN. Alleen was mijn einddatum bij KPN half februari.. Je hebt in januari wel je contract in huis plus je toestel.. ALleen gaat je nieuwe abo pas in op de officiele einddatum van je huidige contract.

7. Linana

Linana Niet meer actief

April.
    Ik heb exact hetzelfde gedaan, maar dan 6 maanden van tevoren. Mijn einddatum is gewoon in mei, terwijl ik in november verlengd heb. Je nieuwe contract gaat pas in na je oude contract en niet vanaf het moment van verlengen ;)

8. Partyrocker

Keeee, nou snap ik m hahaha...
    Nog ff 3 maandjes wachten dan :D. Ook geen probleem

9. Linana

Linana Niet meer actief

Ik baalde ook hoor...
    Eerst kon je 6 maanden van tevoren telefonisch verlengen, heb ik 2 keer gedaan.
    Nu opeens kan dat niet meer :(
    Ik mag nog tot januari wachten!!!! Gatver

(als ik jou was zou ik gewoon ff bellen en doen of je dom bent... misschien kan je toch 6 maanden van tevoren telefonisch verlengen, maar schreeuwen ze dit niet van de daken ;))

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63

Deel Deze Pagina