Super goed nieuws meis, geniet ervan. Jullie hebben er hard voor moeten vechten om jullie hoofd boven water te kunnen houden. Echt super dat zo voor de feestdagen, de tijd keert voor jullie. Geniet.... En dat je niet kan slapen nu is alleen maar logisch er is een hele zware last van je schouders afgevallen...
Dat is echt superfijn! Ik weet ongeveer hoe je je voeld zitten er nu zelf middenin.. Kunnen gelukkig nog wel rond komen maar ti's zuinig aan.. Als het goed is krijg ik ook met terugwerkende kracht mijn 30 % loon terug betaald.... Ik wil ook ik wil ook
Wat goed voor jullie zeg! Zo zie je maar, jullie worden beloont door zo hard gewerkt te hebben, heel veel respect daarvoor. Denk je ook even aan jezelf? Lekker even naar de kapper en een maskertje en zonnebankje? Denk dat je dat wel verdiend hebt
Oo ik ben zo'n muts, en zit dit gewoon met tranen in mijn ogen te lezen. Voel zo de opluchting uit je berichtjes naar voren komen. De tranen sprongen me in de ogen bij dat stukje dat je dochter gevraagd had om draadjesvlees. Verschrikkelijk dat emotionele haha. Ben wel ontzettend blij voor jullie, zo fijn! En wat lief van je moeder dat ze jullie zo helpt!
en hier gaan de tranen me van in de ogen staan. Meid wat fijn, Ik ken die opluchting zoo goed.. eindelijk weer rust en niet hoeven kiezen welke rekening moet nu eerst, zorgen hoe gaan we dat doen en inderdaad je kinderen afentoe wat toe doen en dan is hachee een heel goed begin! super fijn! en inderdaad denk wel om dat je op mijntoeslagen.nl goede gegevens invult.
dat niet alleen.. waarschijnlijk wordt dit bij de jaarsalaris opgeteld.. heb het zelf meegemaakt weet je nog ahahah een jaar later mag je ineeens meer belasting betalen
Respect dat jullie zo hard gewerkt hebben om het hoofd boven water te houden. Soms denk ik wel eens dat dat uiteindelijk toch wordt beloond. Wat een opluchting zal het zijn, jullie hebben het verdiend ! Veel geluk.
wat een super goed nieuws voor jullie zeg! Dat het leven nu maar ECHT kan gaan beginnen voor jouw je man en kinders! heel veel geluk gewenst