Goede morgen, Ik heb vanmorgen een Kruitvattest gedaan en zag een donkere en een licht streepje. Was er niet gerust op dus heb een cb digital gehaald en gelijk gedaan, maar die zegt niet zwanger.. Iemand dit ooit gehad?
De kv test heeft wel een heel licht streepje. Misschien is er nog niet voldoende hcg aanwezig voor de cb test? Heb je de cb op de eerste ochtendurine gedaan? Want mogelijk test je daar wel positief op. (als ik je bericht zo lees heb ik t vermoeden van niet?) Ik zou zeggen, test morgen opnieuw. Mogelijk volgt de cb vanzelf.. De kv test ziet er naar mijn idee goed uit. Hoeveel dpo zit je op? Misschien ben je nog wat vroeg met testen?
Ik zie op de kv test een licht streepje. Vaak heb je dan nog niet genoeg HCG voor een CB test. Inderdaad met 1e ochtendurine testen, en misschien nog een CB over een paar dagen doen. Dan zou je HCG hoger moeten zijn.
zit ook nog verschil in welke CB je doet. Die met wekenindicator is gevoeliger dan alleen maar zegt zwanger/niet zwanger!
De Kruitvattest heb ik met ochtend urine gedaan. Ben al een jaar bezig zwanger te worden. Dus na dit resultaat haalde ik een cb test en heb die gelijk gedaan. Was dus geen ochtend urine.. Maar jullie zeggen, ziet er goed uit? Durf mijn vriend nog niks te zeggen want wil hem niet teleurstellen. Zou de 19de ongesteld moeten zijn geworden..
Ik denk zeker dat het hoopgevend is. Doe morgen gewoon nog een testje op ochtend urine en over een paar dagen misschien nog eens een CB test als de kruidvat test er dan nog steeds goe duit ziet
Ik heb alleen nog een cb digital liggen. Morgenvroeg doen met ochtend urine? Geeft kruitvat eerder positief resultaat eigenlijk? Bedankt allemaal voor de reacties
Zo begon het bij mij ook. Ik had hier ook een topic geplaatst, zie pagina 2. Inmiddels een dikke streep op de KV en de CB zwanger 1-2. Ik zou het over een paar dagen nog een keer proberen met CB. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Dank jullie wel voor de reacties . Ik ga met moeite wachten tot donderdag en dan ga ik een cb test doen met ochtend urine. Ben benieuwd, zou het mooiste kerst kado zijn <3
kruidvat reageert al op 8 hcg, terwijl cb digital daar wel 25-30 hcg voor nodig heeft. Donderdag opnieuw testen, maar voor de zekerheid zou ik dat eerst met kv2v5 testen doen! Want het streepje is zo licht dat t misschien wel geen echt streepje is. En dat zou toch zonde zijn van de cb test?
Nog steeds niks tegen mijn vriend gezegd. Ik wil hem namelijk echt niet teleurstellen. Aangezien we al bij het ziekenhuis lopen enzo.. Zal ik wachten tot donderdag met die cb test of het morgenvroeg al met ochtend urine doen? Word echt gek!
Hi Dirkje, Ik had hetzelfde, meid! 'k Moest knijpen met m'n ogen om een streepje te zien. CB was negatief. "Doemme" dacht 'k. Een week later, nog geen duivels. Hmm.. De 2e kv test gedaan. Een heel heel licht streepje, zoals jij. Toch maar eens naar de dokter. En jawel hoor, gewoon lage HCG-waarde. Voorzichtige proficiat!
Ben stiekem wel blij dat te lezen! Maar wanneer vertelde jij het je vriend/man dan? Ik ga volgende week op vakantie en hoop zo erg zekerheid te hebben van te voren! Probeer maar steeds te denken wacht tot donderdag met die andere test maar jullie begrijpen dat dat zo erg moeilijk is als je al zo lang bezig bent! Adem in adem uit.. Mocht het zo zijn verklaard het gelijk waarom ik om alles jank!
Na 't 2e lichte streepje heb 'k m'n plasje sterk opgehouden en ben 'k naar de KV gerend om nieuwe testen. Toen ook die een licht streepje gaf, heb 'k 't onder vriendlief zijn neus geduwd. En zijn reactie? "Ik wist al dat je weer zwanger was, al dat humeurig zijn." Bij ons "laatste miskraam" wisten we niet dat er een beebje was, al had hij zo'n gevoel. 'k Was er eerlijk gezegd ni zo goed gezind over, want we delen toch alles? Liefde en leed? Niet te lang wachten, denk ik.. Als het niets is, ben je anders alleen teleurgesteld. En begrijpt hij je frustraties/verdriet misschien niet?
Ik heb al een jaar lang elke maand een negatieve test. Flink teleurgesteld. Het ziekenhuis heeft mij gecontroleerd en met mij was alles goed. Bij mijn vriend daarin tegen was het niet goed. Hij voelde zich dus erg schuldig! In oktober nog een zaad test laten doen en die was beduidend beter zei de arts. We zouden met zijn zaad toch wel zwanger kunnen worden. Als we het over een half jaar niet zijn gaan we de medische molen in. Maar omdat hij zich steeds zo schuldig voelt, wil ik hem niet blij maken met "niks". Daarom ben ik zo in dubio.. Zou graag een potje willen huilen maar dat zou raar voor hem zijn dus probeer me in te houden
Ach meid, wat vreselijk om te lezen.. Helemaal niet fijn.. Is het een idee om een KV-testje te halen en morgen opnieuw te testen? Er zitten er 2 in, dus eventueel donderdag nog eens..? Jij hebt hem gesteund toen hij het nieuws te horen kreeg, toch? Jullie zijn er samen.. Als je wil huilen, huil maar even lekker! Stress is sowieso niet goed! Niet voor jou, en niet voor je misschien wel beebje!