Ik ben zoooooo boos

Discussion in 'Zwanger worden' started by Silla, Mar 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Na mijn 3e MK heb ik mega problemen gehad met het ZH, mijn dossier was niet compleet, kreeg telkens verschillende gyn's gehad, verkeerd doorverwezen t.b.v. bloedonderzoeken enz enz.
    Ik had uiteraard een vette klacht ingediend, deze is door de afdeling serieus opgenomen maar door de betreffende Gyn is er gelogen, maar goed ik liet het daarbij en had op verzoek van mijn HA een afspraak gemaakt met een andere Gyn. En toen begon het weer, ik had de afspraak gemaakt, wordt ik gebeld dat ZIJ een afspraak willen maken met iemand anders, de tijd van de uitslag werd weer veranderd, de ene zegt 6 wkn de andere weer 8 de volgene weer 10 wkn.
    Dus alles was geregeld ik zou 7/3 de uitslag krijgen.
    Ik bel vandaag de afdeling Gyn. om ff te checken of mijn dossier nu volledig is en of de uitslagen nu wel binnen zijn....Dossier klopt nu maar........... (voelen julllie hem al....) DE UITSLAGEN WAREN NOG NIET BINNEN!
    De betreffende assistente zegt tegen mij...dan moet U ff het VU bellen?!
    Nou dat dacht ik dus niet! Dus de assistente heeft het zelf gedaan en ja hoor!
    Nu werkt het VU tegen, die hebben door personeels tekort een achterstand! ALS ALLES GOED GAAT heb ik PAS 10/4 de uitslag!
    Nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh het zit me gewoon ECHT niet mee!
    Ik ben boos, teleurgesteld en verdrietig! Ik leef al maanden naar de uitslag datum! En nu...niets nada!

Pfffffffffffffffffff sorry hoor maar ik moest ff spuien!

Liefs Silla

2. Niet meer actief

nou dat kan ik goed begrijpen meid!
    kun je niet ook naar een ander ziekenhuis heengaan en daar ook dezelfde testen allemaal doen?
    Kijken of ze daar wel een beetje sneller zijn ...

Nou ik leef echt met je mee hoor, het is mooi kut als je elke keer van het kastje naar de muur word gestuurd pfffffff zeg!

Succes meid en sterkte meid!

xxx Swiggy

3. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ongelooflijk dat dit allemaal maar kan :confused:. Ik vind het vreselijk voor je dat je zo lang moet wachten, waar gaat het over? Misschien idd een ander ziekenhuis zoeken? Ik snap dat je dat ook weer niet wilt, maar 10/4 duurt nog zooooo lang... :(

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

Jan 6, 2007
    899
    0
    0
    Silla wat vervelend die lui zeg, grrrr je zou ze. Belachelijk eigelijk zou het er niet bij laten zitten nee. Hte gaat om jou lichaam en dat word wel eens vergeten :x succes he jennie72

5. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    Ik vind dat je nog erg veel geduld hebt en netjes blijft! Als een ander ZH geen optie is, zou ik daar eens een heel stevig gesprek aanknopen met de vraag hoe zij zich zouden voelen als je ergens op zit te wachten. het zijn en blijven allemaal mensen en een fout kan altijd, maar je mag best een beetje duidelijkheid verw88!

Ik wens je heel erg veel succes en sterkte...

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Nee op dit moment is een ander ZH geen optie.
    Het gaat om o.a. Chromosomenonderzoek, welke niet in het lab. mijn eigen ZH wordt gedaan maar van het VU in Amsterdam. De overige onderzoeken zijn wel in mijn eigen ZH gedaan.
    DIT keer kan mijn eigen ZH er niets aan doen, maar ik snap nu het VU niet want als ze een achterstand hebben kunnen ze toch wel ff naar het andere zH bellen? Ik ben toch niet de enige die dit onderzoek laat doen?
    Echt als het om MK's gaat dan weten de meeste ZH daar niet menselijk mee om te gaan...Tis allemaal zo klinisch, zo afstandelijk....
    Ik vind dat ze daar over het algemeen daar wat aan mogen doen hoor...
    - Waarom krijg je pas na 3 MK's onderzoeken;
    - Waarom wordt je als je gecurriteerd wordt
    (en je moet langer blijven) op een
    verlosafdeling geplaatst om bij te komen;
    - Waarom wordt je nadat je een echo gehad hebt en je krijgt te horen dat je niet meer zwanger bent of je kleintje is overleden gewoon weer in de wachtkamer geplaatst met allemaal zwangere ladies zodat je later kan worden opgehaald om met de Gyn te praten (heb ik gehad)?

Hoe onmenselijk dus....

7. Hier heb je helemaal gelijk in,eigenlijk zouden ze een aparte wachtruimte moeten hebben voor niet-zwangere en als je gecurriteerd bent ook op een aparte afdeling.
    Het is zeer pijnlijk om op deze manier met je neus op de feiten gedrukt te worden.

Ik hoop dat je niet tot 10-4 hoeft te wachten en eerder de uitslag van het chromosonenonderzoek zult krijgen.
    Het lange wachten op een belangrijke uitslag is zeer angstig.

Liefs Vlindertje

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    wat ontzettend klote zeg! wat een organisatie, je kunt mensen toch zo niet behandelen

9. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik vind dit erg vervelend voor je. Het ziekenhuiswereldje is een rare wereld.
    Ik heb vorige week het boek de co-assistent gelezen, nou dan schrik je wel even moet ik zeggen.
    Ik hoop dat de rest van het traject wat beter voor je verloopt. Sterkte!

10. Heel veel sterkte Silla, wat een superspannende tijd! Ik hoop echt voor je dat je eerder je uitslag krijgt, weet hoe spannend het is.... ik ga voor je duimen dat de uitslag positief zal zijn voor jullie!

Knuf Jelske

11. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Veel sterkte maarre ff vraagje wat voor chromosomen onderzoek is dat dan?

Kus Stas

12. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

Jan 6, 2006
    2,208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Een chromosomen onderzoek is kijken of er niets aan de hand is met al je genen ;)
    Heb het zelf ook gehad ivm een genetische ziekte die zich bij uit in een soort van huidziekte .
    Dus heb dat onderzoek toen ook laten doen ivm mijn zwangerschap toen en graag wilde weten welke kansen mijn kindje zou hebben .
    Er is namelijk van mijn ziekte een vertakking die er voor zorgt dat je kindje niet levensvatbaar is .
    En daar ik een tante heb die zo een kindje op de wereld heeft gebracht .....

Ik moet zeggen dat ik toen zelf heel netjes ben behandeld in het VU .
    Maar dat zal er mee te maken hebben dat ikzelf gewoon in Amsterdam woon en dus op afspraak daarheen ging .
    Wat betrefd het bij komen na een curretage op de verlos afdeling , dat ken ik ook niet .
    Ik werd gewoon naar de uitslaapkamer gereden en vandaar uit mocht ik naar huis .
    Heb dus geen last gehad van pas bevallen of zwangere dames .
    Al was dat voor mij geen probleem geweest omdat ik zelf geen mk had .
    Bij mij was er gewoon placenta blijven zitten .

Ik zou als ik jou was toch nog een klacht indienen want dit is niet leuk meer .
    Helaas is het VU 1 van de weinige ziekenhuizen in Nederland die die onderzoeken doen :(

Sterkte en succes ermee !
    Groetjes Joyce

13. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Wat vreselijk voor je. Ik wens je veel sterkte.
    Dat wat je in je tweede berichtje schreef (zie hierboven) wist ik niet. Wat lijkt me dat vreselijk! Toen ik het las, schrok ik echt. Ik bedacht me dat ik 2 min later nog met mijn hand voor de mond en sterk vergrote pupillen voor de computer zat.....

14. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Thanks ladies,

Sorry overigens voor de late reacties maar ik heb alleen i-net via mijn werk..thuis PC is nog steeds defect. En ik had het mega druk (ben nu aan het overwerken)....
    De woede is alweer een beetje gezakt gezien ik hier lekker mijn ei kwijt kon...nogmaals THANKS GIRLS!

We wachten gewoon af en mss ben ik op 10/4 weer (lekker) zwanger ;)....
    Ik ben in elk geval blij dat ik het aan jullie kwijt kon...

Liefs Silla

Share This Page