hoi hoi, het is net of ik mijn eigen verhaal lees... mijn ex ook de deur uitgeschopt toen mijn dochter nog klein was ... nog nooit zo n goede keuze gemaakt ... Mijn ouders en zijn ouders konden elkaars bloed ook wel drinken en van hem moesten ze helemaal niks weten... ik zat er altijd dom middenin...maar uiteindelijk is alles jouw keus...jij maakt je eigen geluk en kiest voor je eigen geluk..de mensen die van je houden horen daar in mee te gaan uiteindelijk en zullen dat ook echt wel doen... fijn dat hij iig je wel steunt en mee wil met je naar de echo...)
Hoi Sadieraven, Als je er de vorige keer al niet achter stond en er nog steeds veel spijt, verdriet en andere nare gevoelens ervaart, waarom zou je het dan doen? Ik begrijp dat het een moeilijke situatie is en ik heb zelf nooit zoiets meegemaakt, maar het is wel jouw lichaam, jouw kindje en dus jouw keuze. Sterkte meid! Knuff
Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie er uit komen op een gelukkige manier wat die ook is: als koppel of als vrienden!
Wat lees ik nu, zwanger? Vet fijn, want ik weet dat je het super graag wilde! Het lijkt me wel moeilijk om nu op hetzelfde moment ook net je relatie te hebben verbroken. Sterkte met alle lastige dingen en vooral GENIET van je zwangerschap!
Hey meiden thanks voor de reacties! Geeft me toch dat extra beetje steun op dit moment @svv dat is ook de reden dat ik het zo moeilijk vind, de pijn van een abortus wil ik niet nog een keer en me ex wilt niet dat ik het weg laat halen... (dan bepaalt hij dat niet) Maja ik ben 24, student, ben nog niet uitgefeest (dan heb ik het over hardstyle, hardcore en alle benodigdheden erbij) en alleenstaande moeder van een bijna 4 jarige dochter en dus ook snel naar school gaat... Dat vind ik het allemaal moeilijk maken... Maar als ik dan kijk naar de echo van mijn 2de kindje wil ik niet nog een echo foto daarnaast neer zetten Ik kan wel janken door alle stress, paniek, blijdschap en alles erbij hahaha. Ik ga morgen eerst de dokter bellen voor een verwijzing en dan ga ik z.s.m een echo laten maken
Voelend dat jullie uit elkaar zijn maar gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou zou niet weer de relatie opstarten alleen maar omwille je zwangschap, dan zou ik het nog eerder alleen doen. Abortus zou ik zeker niet doen, maar goed, je moet doen wat jou goed voelt! En je zeker niet laten dwingen!!
Hee, Ik heb je even gesproken in een ander topic.. Allereest gefeliciteeerdd met je zwangerschap Maar jullie waren er toch ook serieus mee bezig?? Omdat ik nu lees dat je nog niet uitgefeest bent enz.. Moeilijke situatie.. maar als jullie er echt bewust mee bezig waren is het toch hartstikke mooi dat je zwanger bent? Ookal zijn jullie nu uit elkaar dat maakt het wel een stuk moeilijker maar misschien komen jullie er samen wel uit ?? Moeilijk..
Hey dankjewel!! Nee we waren er niet echt bewust mee bezig maar ook niet veilig. Dus ja en nee, we hadden het alleen niet verwacht dat het op dit moment zou komen nu de situatie zo ligt maar wat me ex betreft die wilt het ook erg graag en wilt mee naar de echo enz. Ja ik ben idd nog niet uitgefeest maar weetje dat kan altijd nog toch? Alles en dan ook echt alles ga je 3x over nadenken als het eenmaal zover is maar ik denk toch echt wel dat dit een blijvertje is, abortus wil ik echt nooit meer!! Defqon komt eraan en daar wil ik wel graag heen, ga alleen natuurlijk helemaal nuchter blijven hihi. Het rare is dat mijn test positief was maar het nog niet helemaal doorgedrongen is.... Maar goed vanmiddag Naar de dokter voor een verwijzing en dan zal de echo het wel wat werkelijker voor me maken hihi
Ja inderdaad als je het niet veiig doet kan het altijd gebeuren hihi.. Je moet inderdaad overal goed over nadenken ik denk dat je ontzettende spijt zal krijgen als je het weggehaald.. En misschien komen jullie wel weer bij elkaar ?? Spannend hoor vanmiddag je echo Heb je geen foto van je testje??
Hihi ja heb wel een foto van de test, ik heb alleen geen idee hoe ik die moet uploaden hier haha Nee ik heb niet vandaag de echo maar ga voor de verwijzing naar het ziekenhuis bij de dokter. Echo zal denk ik over een week of 2 zijn want ben nu 4 weken maar is idd spannendddd!!! Ik heb al een dochter en weet hoe het is om zwanger te zijn, mis het iedere dag eigenlijk zo heerlijk en ja die abortus van me 2de was een HEL waar ik doorheen ging... Dat is een van het ergste wat ik ooit heb meegemaakt dus ik kijk wel uit voor een 2de keer
Ooo haha nja ben benieuwd wat t ziekenhuis zegt Ik snap wat je bedoeld over een abortus heb ook iets soort gelijks meegemaakt.. je kan je foto uploaden als je naar meer opties gaat en dan zie je een paperclipje bovenaan dan kan je hem bijvoegen.. Spannend hoor
Word een beetje misselijk van opmerkingen als nog niet uitgefeest en dit word een blijvertje .. Blij te lezen dat je er toch voor gaat. Want potverdorie zwanger worden en blijven is een wonder meid!
Nee ik ben nog niet uitgefeest en dat mag ik gerust zeggen. Heb de eerste 4 jaar van mijn dochter al weinig gedaan en zal nu weer niet kunnen. Dus als dat een ding is waar ik over na ga denken op mijn leeftijd kan je jezelf alleen maar bedenken dat het goed is En je weet niet wat er is gebeurt in het verleden waardoor dit wel een blijvertje is dus vind het een beetje krom dat je daar over valt.. Maar goed
Wat ik (onbenoemd) in je bericht lees, is dat je drugs gebruikt op die feesten. Als ik jou was zou ik er in ieder geval goed over nadenken of je 100% voor je kindje kan gaan en wilt gaan. Op het moment dat je feesten belangrijker vindt, zou ik nog eens 2 keer nadenken. Ik word een beetje verdrietig van dit soort berichten. Je wilt een kindje, je hebt onveilige seks, dan word je zwanger en ga je je afvragen of je het wel wilt houden of niet. Zo veel mensen zouden die zwangerschap érg graag van je overnemen. Prioriteiten stellen lijkt me geen overbodige luxe in deze situatie. Ik hoop dat je er uit komt.
Dit was ook het eerste wat ik dacht toen ik de berichten las... Door de zin ''ik ben 24, student en ben nog niet uitgefeest (hardcorde, hardstyle en de benodigdheden erbij)'', giert het mij door mijn hoofd dat je nog te graag feest, niet dat daar wat mis mee is, maar hoe ga je dat bijv. doen op Defqon? Iedereen drinkt alcohol en vaak word er drugs gebruikt... Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken als je zwanger bent... Daarnaast: jullie hebben onveilige sex gehad dus dan weten je dat je zwanger kan worden. Het eerste wat ik dan denk is waarom dan? Waarom onveilige sex hebben en hier vervolgens een berichtje plaatsen en te vertellen dat je nadenkt over abortus...? Zoals hierboven ook al gezegd is: er zijn zoveel vrouwen die met je zouden willen ruilen en ik denk dat het goed is dat je je prioriteiten gaat stellen..