Hallo meiden, Ik mag me hier ook komen melden, heb deze ochtend een positieve zwangerschapstest gehad en deze namiddag bloedresultaten ook gehad, ben volgens deze resultaten ong. 5 weken zwanger. Nu hadden we hier helemaal niet op gerekend... Heb PCOS en bij ons eerste zoontje 10 maand geprobeerd en dan uiteindelijk na 2 ronden met clomid zwanger geraakt. Heb dan na de geboorte 15 maand de borst gegeven en dus ook nooit geen echte cyclus gehad. Nu is mijn zoontje 17 maand en ben ik reeds 2 maand gestopt met de borstvoeding, net nadat ik gestopt ben werd ik ongi en dat was meteen ook de laatste keer... Hebben 1x onveilig gevreeën want anders altijd met condoom... Nu voelde ik me de afgelopen dagen heel vreemd, steeds moe, hoofdpijn, duizelig, mijn haar ging uitvallen, vette huid, pijnlijke borsten en een afkeer van sommige geuren dus toch maar deze ochtend een testje gedaan en kleurde onmiddellijk positief... Moet echt heel erg wennen aan het idee, waren wel van plan voor een 2de kindje maar pas wanneer onze zoon 2 jaar geworden was... Nu gaat hij net 2 zijn wanneer de nieuwe baby zich aankondigd... Ondertussen al wel wat van de eerste schrik bekomen en echt wel heel blij hoor het kindje is zeker gewenst en we zullen het met open armen ontvangen maar oh wat was dat schrikken Zo zie je maar, wonderen bestaan nog!
Nou lees ik het hier pas Gefeliciteerd...wauww. super.. dan lopen we weer ongeveer gelijk net als de vorige keer...
Gefeliciteerd!! FF offtopic Hen30sep wat zie ik nou!!! Jij ook zwanger wat leuk!!!!!! Toch een 4e kindje erbij heerlijk!!! Gefeliciteerd meid geniet er van!!