vraagje aankomen zwangerschap

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by simone 24, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. simone 24

simone 24 Actief lid

Apr 1, 2008
    226
    0
    0
    hoi
    ik heb meer een nieuwgierig vraagje,
    vanmorgen ben ik bij de verloskundige geweest en nu zit ik thuis en schiet me deze vraag naar binnen. ik ben nu 38 weken en 2 dagen maar ben deze week niet aangekomen? teminste met wegen daar is het misschien van 76,6 naar 76,7 gegaan ik sta er nu pas bij stil omdat ik op mijn zwangerschapskaart keek. houd dit iets in? en nog een vraagje als ik lastig mag zijn gister in bad zag ik plots dat er wat vocht of melk uit mijn tepel kwam hoe zit dat? het is niet dat ik me om iets zorgen maak maar mijn twee andere kindjes werden allebij rond de uitgerekende datum gehaald en hoop nu zo dat deze uit zich zelf komt maar heb een enorm gevoel dat mijn lichaam de bevallingen niet zelf op gang zet. dus hoopte eigelijk dat dit voortekenen zijn dat mijn lichaam iets aan het voorbereiden is
    alvast heel erg bedankt.

groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je hoeft niet elke week aan te komen er zit ook geen max of min aantal aan te komen kilos aan een zwangerscahp gebonden. Iedereeen is anders, draagt anders en komt anders aan in de zwangerschap. GEEN zorgen!!
    Het verliezen van vocht/melk uit je tepels zegt helaas niets over de komende bevalling, Het geeft aan dat je borsten al druk zijn met de ontwikkeling van je melkklieren.
    Blijft nog even afwachten dus......

Imke

Share This Page