In nov 2006 heb ik een miskraam gehad.. Ik was even helemaal overdonderd en heb gewoon die tijd gewerkt.. Wel gemeld aan mijn teamleidster dat de klap bij mij altijd later zou komen. In dec 2006 teste ik dus positief.. ik was zwanger.. ik huilde van geluk, maar omdat ik zo bang ben dat het weer mis gaat.. Ik ben nu nog steeds helemaal in de war.. Ik ben blij, maar nog heel voorzichtig.. Het is allemaal zo snel achter elkaar.. Pff.. vind het gewoon lastig! 22 jan heb echo bij de VK en dan ben ik 9 weken.. Ik hoop echt dat alles goed is.. Liefs Marjannie..
Kan mij best voorstellen dat je een beetje bang bent, maar ik hoop echt voor je dat alles goed komt. Positief blijven denken! En natuurlijk... Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik snap je gevoel. Wij zijn nu in de eerst ronde na de Mk en ben ook best bang om zwanger te raken dat het weer mis gaat. Maar kop op! Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan.
Hoi Marjannie, van harte gefeliciteerd, en ik kan me je gevoelens heeeeel goed voorstellen. Ik hoop dat je er ook van kunt gaan genieten en je er aan kunt overgeven. Het helpt mij om tegen mezelf te zeggen:"ik heb er toch geen enkele invloed op, dus ik laat het maar gebeuren". Soms helpt dat, soms niet... houd moed! Amber
Dankjewel meiden.. Voor jullie lieve reacties en begrip.. Ik zal proberen om wat positiever te zijn, maar vind het best wel lastig.. maar ik blijf mijn best doen.. en ik hoop dat het snel 22 jan..Dan kan ik het allemaal met eigen ogen zien.. Liefs Marjan
van harte gefeliciteerd meid en probeer inderdaad positief te blijven denken! Komt vast allemaal goed
hoi meiden, ook ik herken mezelf in het verhaal! ben erg angstig maar ook onwijs blij! Allejs komt goei! positief denken roepen de mensen om me heen! suc6, liefs mandy
Meid probeer te relaxen en het op je af te laten komen. Niet al te veel zorgen maken, zonde van je tijd, al zou het misschien mis kunnen gaan. Dussssssssssssssss GEFELICITEERD ! irisje