Eind juli ben ik gestopt met de pil. In december kwam ik erachter dat ik al zwanger was, maar dit mocht helaas niet goed gaan. Op kerstavond ging het mis. Wat een helse decembermaand was dit. Maar van de week voelde ik weer allerlei kwaaltjes die ik toen ook had. Daarom dacht ik gister (3 dagen voor nod) ik doe een testje. En ja hoor, een licht tweede streepje! Vandaag maar met ochtendurine getest en al iets duidelijker. Maarja, streep=streep, dus ik ben zwanger. Ik ben super blij, maar ook erg voorzichtig. We moeten positief de toekomst inkijken. Makkelijker gezegd dan gedaan. Eerst de drie maanden maar eens afwachten. Ik ga toch proberen te genieten.
Gefeliciflapstaart! He is jullie van harte gegund en we duimen allemaal dat het nu gewoon goed blijft gaan! x-je
Hey Annie Nogmaals van harte gefeliciteerd. Wij zijn zo blij voor jullie. Probeer er inderdaad van te genieten al zal het niet altijd even makkelijk zijn. Toch nog samen zwanger wie had dat gedacht Als er iets is, dan weet je me te vinden hé. Dikke kus Je schoonzusje
Allemaal super bedankt voor de felicitaties! Zoals jullie misschien al hebben gelezen ben ik weer samen met mijn schoonzusje zwanger! Helemaal geweldig.