jessica 24 mijn antwoord op de antibiotica is heel simpel altijd de bijsluiter lezen tenminste ik doe dat wel altijd of de dokter het nou voor schrijft of niet ik wil weten hoe of de wat. en geloof me ik ben een antibiotica fabriek geweest omdat ik altijd blaasontstekingen had en welke antibio ik ook kreeg altijd goed lezen en de risico's en bijwerkingen weten.
Hmmmzz vaag zeg dit. Las je berichten terug en zag dat je in Maart ook al een keer gepost hebt dat je denkt of dacht dat je zwanger was.. En dat je toen ook al dacht dat je pil te licht was voor je. Geen maatregels ondernomen ? Wat is jong om een kindje te krijgen? Hier zijn de meningen erg over verdeeld. Persoonlijk vind ik 16 echt te jong , het is een hele verandwoordig. Maar als je er klaar voor bent en denkt dat je het gaat redden, moet je het doen... eigen keus , maar denk goed na. Het is en blijft erg verwarrend die toppics
nou ik heb haar berichtjes gelezen en ze vind zichzelf oud en wijs genoeg om anderen zelfs adviezen te geven dus ik zou zeggen dan moet ze dat nu ook wezen tenslotte is dit alleen maar mijn mening.
Lees haar berichten eens terug. Wat ik er uit haal , is dit al de 2de of 3de keer dat ze denkt dat ze zwanger is... Kan er naast ziiten hoor
Ja, ze ''weten'' het volgens mij ook wel, maar dan onder het mom van : O dat wist ik niet Had ook zo'n klasgenoot, was dus ook zwanger geraakt door antibiotica... was ook zo jong. Indd als je de bijslijter leest van de pil zie je het ook, maar ja.... jessica
ik heb net haar berichten gelezen, een beetje apart! als zij al zolang hier op het forum zit dan is het denk ik geen ongelukje.
quote Patries91: Geplaatst: Vr Mrt 30, 2007 8:44 am Onderwerp: kan het kwaad als je zwanger bent en de pil slikt? nou de naam zegt het dus al ik ben waarscheijnlijk zwanger maar ik slik de pil wel omdat k het niet zeker weet ik koop morgen een test mag je wel of kan je wel testen na 1 week? Geplaatst: Zo Jun 03, 2007 8:31 am Onderwerp: met de pil stoppen hoe lang duurt dat denken jullie:O Hallo. hoe lang duurt het ongeveer als je stopt met de pil voor dat je zwanger word..:O alvast bedankt voor jullie reacties Geplaatst: Zo Jun 03, 2007 8:34 am Onderwerp: ik ben ook zwanger. het is een ongelukje het is door de pil gebeurt. want achteraf bleek de pil de licht voor mij te zijn. :O Geplaatst: Zo Jun 03, 2007 11:01 am Onderwerp: oke supper bedankt voor jullie reacties. ik moet nog 3 pillen slikken en dan stop ik. hoop het zo me vriend en ik zien er zo naar uit ik laat jullie het weten zodra ik het weet dat ik het ben Geplaatst: Zo Jun 03, 2007 8:38 am Onderwerp: ja ik ken die pil ik ben er door zwanger geworden hij bleek achteraf te licht voor mij te wezen. ik ga binnenkort eerst testje halen de 2e Geplaatst: Zo Jun 03, 2007 11:03 am Onderwerp: Supper man! gefeliciteerd ik hoop dat ik binnen kort ook een toppic kan openen van ik ben zwanger! Geplaatst: Zo Jun 03, 2007 11:05 am Onderwerp: ik ben zwanger geworden door de pil heen! hallo liefe mensen. ik ben erachter gekomen dat ik zwanger ben geworden door de pil heen, ik hou het wel want ik wil geen moordenaar zijN! en wil niet op mijn geweten hebben dat ik mijn eigen kindje vemoord heb. hoe kan ik dit tegen mijn ouders zeggen, heeft iemand tips.. en wie heeft dit ook mee gemaakt Weet je wat jij moet doen Patries? Gewoon lekker een of andere girls chatbox opzoeken en daar je verzinsels uiten Van alles wat je hier nu hebt neergezet (zie datums en tijdstip van vanochtend en die van maart) is er geen enkel berichtje wat een beetje aansluit op een vorig geschreven berichtje van je Denk dat je fantasie een beetje op hol geslagen is lees bovenstaande van jezelf terug vindt het een beetje belachelijk eerlijk gezegd dat je van die topics opent op een forum waar iedereen bezig is met 1 en hetzelfde ding en dat is zwanger worden-zijn-blijven, en die (ik in ieder geval niet) zitten niet te wachten op een of ander kind dat hier de aandacht komt trekken omdat ze niets anders weet te verzinnen
Grappig dat je dit soort meiden altijd weer tegenkomt op fora. Gewoon lekker geen aandacht aan schenken denk ik dan.
Ja, Smoekie, helemaal mee eens. Eerlijk gezegd zit ik hier ook niet te wachten op iemand die hier gewoon een beetje tegenstrijdige berichten plaatst. Kies een forum wat echt bij je past, maar ga geen forum vervuilen met rare berichten die zo tegenstrijdig zijn dat de wél serieuze deelnemers er geen touw aan vast kunnen knopen.
dat is ook wel zo beebie het is een schreeuw om aandacht zeker als je bewust op die leeftijd een kind wil nou ja wil?! mee bezig bent ik wist ook al heel jong dat ik kinderen wilde maar om op die leeftijd nou ook echt bewust eraan te beginnen NO WAY mijn lichaam was\ is mijn tempel en daar laat ik niet zomaar een jongen aan zitten.. patries denk je nou echt dat die vriend van jouw je leven lang bij je blijft? kom op niet zo naieff meisje als jouw hormonen straks opspelen weet hij niet hoe hij moet handelen en rent ie weg dat kan ik je op een briefje mee geven! sterker nog hij weet nog maar net dat ie een piemel heeft en waar hij het in moet stoppen laat staan dat ie een luier zou kunnen verschonen ja sorry hoor patries maar ik word hier zo kwaad om maak je school af leef als een tiener ga uit om plezier te hebben niet om te scoren en niet om te laten zien dat je zo hot bent want daar draait het tegenwoordig toch om! en wat denk je dat je je ouders aandoet je kan nog niet eens een eigen huis betalen denken je ouders hmmm fijn geen luiers meer ons leven begint binnenkort weer als de jongste 18 is en jij geeft ze alweer een baby in huis nou joepie ja jee ik heb meelijden met ze. en ik vind het nogal een mooie smoes ik ben door de pil zwanger geworden juist jij meisje van 16 zit net bij die ene procent? wat dacht je van soa's ooit daarvan gehoord meis als je dan sex wil hebben doe dat dan dubbel beschermd. maar ja ach dat zie ik denk ik verkeerd want jouw vriendje doet het alleen met jouw yeah sure keep on dreaming.
Ze heeft haar verhaal in maart gedaan. Dat topic is verwijderd omdat het van de onlogica aan elkaar hing. @ Rastagirl: Ze riep toen dat die jongen bij haar zou blijven, want hij verdiende veel geld (als 19-jarige) En anders had ze haar ouders nog. Valt het op dat ik alles onthoud Voor de rest wat je schreef van toen je 16 was.... klopt inderdaad. ik speelde toen nog met poppen . Wist wel dat ik ooit kinderen wilde.
Ach jeetje, Wat een triest verhaal. Ik denk dat we maar beter niet boos op dat meisje moeten zijn, al voel ik ook die kriebels, maar even snel kijken hoe we haar misschien een beetje op weg kunnen helpen. @Patries Je zit duidelijk in een situatie waar je eigenlijk geen raad mee weet. Misschien probeer je zo je vriendje te lijmen of weet je niet zo goed wat je met je toekomst moet en kiest de weg 'of no return'.... Denk je dat ze zo in 1 stap volwassen bent... NOT! Nu ga je pas tegenkomen wat knokken echt is... Gun jezelf toch nog wat onbekommerde vrijheid! Je weet echt niet half waar je aan begonnen bent. Ik geloof niet dat er veel van zulke jonge relaties standhouden, al zal jij in de veronderstelling leven dat dat met jullie wel gaat gebeuren. Misschien gaat het niet goed op school, of weet je niet welke richting je moet kiezen... Oh.... als je maar niet denkt dat het zo makkelijk is. Strakjes als je ook maar ietsjes ouder bent en beter het overzicht van je leven kan bekijken, zal het kindje je onbedoeld ernstig beperken in je mogelijkheid tot keuzes maken. Denk aan studies die echt veeeel moeilijker worden als je ook nog kinderopvang moet regelen in precies die tijden, denk aan reizen en studeren in het buitenland etc. dat wordt nu onmogelijk. Daarnaast moet je je ook financieel zien te redden en ga alleen van jezelf uit, hoe lief je vriendje ook is. Dan kan je van je zuurverdiende centen geen leuke spulletjes meerr voor jezelf kopen hoor! Die gaan gelijk door naar de huur, gas, licht, luiers en boodschappen! Kortom. DENK HEEEEEEEL GOED NA! EN GA MET EEN VOLWASSENE PRATEN! Beste meid, je zit duidelijk wat in de knoop, laat zien hoe volwassen je bent en kijk eerlijk naar wat het beste voor je is. Vertel je ouders of iemand anders die je vertrouwd DE WAARHEID. En steek niet je kop in het zand totdat er ineens een onschuldige baby uit je rolt.... Anz.