Ik ben dat dusdanig wantrouwend van aard dat ik eerder denk dat dit een meisje is die gewoon wat rotzooit op een forum. Ik denk niet dat ook maar 1 woord hiervan is gebaseerd op de waarheid. Ik hoop het ook niet. **uiteraard kan ik het mis hebben, maar ja dit is mijn gevoel**
Denk ik ook hoor. Gewoon iemand die blijkbaar niets te doen heeft dit weekend. Reageer er gewoon niet op mensen Als het echt waar is komt ze vanzelf weer om alles uit te leggen amar ik zie dat niet gauw gebeuren.
Nou ik hoop het, iemand die zo MAKKELIJK denkt over het krijgen van een kindje, verdient dit (nog) niet. Alsof het een barbiepop is die je ff koopt! ttsss... Kan ik gewoon niet bij met mijn hoofd! :x
Hoi meiden, Ik ben het niet helemaal met jullie eens.. Ik ben van mening dat een relatie op je 16e wel degelijk serieus kan zijn... Ik ben sinds mijn 15e samen met mijn vriend en we wonen sinds 2 jaar samen en zijn dolgelukkig. De een word sneller verstandig en ouder als de ander... ik denk dat dat per persoon echt verschillend is.... Maar blijft natuurlijk een feit dat deze meid niet echt duidelijk is en vage topics plaatst ! Ik hoop dat ze weet waar ze mee bezig is en wel nadenkt ! Een kindje is een geschenk uit de hemel en daar mag je niet mee spotten ! Dus Patriess, graag een beetje respect voor iedereen hier op het forum die serieus een kindje willen en daar al heel lang op wachten ! En ik hoop dat je zelf je verhaal nog even wilt komen doen ! xx maris
Patriess is ondertussen één en ander aan het uitleggen op "met de pil stoppen hoe lang duurt dat denken jullie:O", misschien moeten we haar toch eerst een kans geven om één en ander uit te leggen?
jeetje kom op zeg zoals ik in een ander topic had verteld dat die oude topics al oud waren ik werd opeens wel ongesteld, kom op zeg iedereen vergist zich toch wel eens oh nee, het is wel door de pil heen gebeurt omdat de pil te licht is, die ik heb mycrogyn 30 ik bleef namelijk ook steeds wat bloeden terwijl ik geen menstruatie had, vandaar dat ik weet dat hij te licht was, denk je dat ik bewust een wil oke het lijkt me wel supper als het wel zo is ik hou het wel wil het niet vemoorden,dan mag je toch wel aan de ene kant trots wezen ja sorry hoor maar sommige reacties zijn erg overdreven
Geplaatst: Zo Jun 03, 2007 2:06 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- ja klopt . ik ga volgende week testje hale, want weet het wel zeker maar dit van ontpillen was gewoon een vraagje hoor wou het we leens weten Sorry...maar als je hier schrijft, dat je aan het ontpillen bent, en vraagt hoe lang het duurt nadat je gestopt bent met de pil, om zwanger te raken. Neem ik aan dat je er wel 'eentje' wil.... al ben ik van mening, als iemand het over een baby heeft en dan eentje zegt, dat je dan toch nog wel iets te jong bent, om eraan te beginnen
Je antwoorden spreken elkaar erg tegen patries, voor je weer een reactie plaatst zou ik eerst zelf even je reacties nalezen!
als ik een kindje wil, en ik er klaar voor ben dan neem ik er 1 wanneer ik wil, maar omdat dit niet echt bewust was hou ik het toch staat het jullie niet aan, val dan een ander lastig, er zijn zoveel op deze leeftijd maar elke keer vallen jullie mij hier over aan ik werk, en mijn vriend werkt met een goed inkomen dus maken jullie je maar niet zorgen ben wijs genoeg hoe ik met babys om moet gaan jeetje man jullie denken dat ik nog een kind van 10 ben sorry dat ik zo reageer maar doet me gewoon af en toe pijn om het te horen hoe jullie reageren
Je bent geen kind van 10 maar wel een kind van 16. Je bent absoluut nog niet wijs genoeg om een baby op te voeden! Kinderen van 16 hebben ook als ze beiden fulltime werken niet genoeg om een kind goed groot te kunnen brengen Weet je vriend er wel vanaf dat je zwanger probeert te raken?En je ouders? Dier hebben voorlopig nog zeggenschap over je hoor dus zeg nu niet dat je volwassen genoeg bent want je BENT NOG NIET VOLWASSEN! Denk na, ga lekker bij mensen oppassen ofzow, maar denk nog niet aan kinderen!
je nou je snapt wel wat ik bedoel , ik kan niet naar anderen kijken waarmee het niet lukt, daar kan ik nix aan doen als jullie het zo bedoelen het gaat mij er om dat het mij lukt, tuurlijk vind ik het hartstikkene zielig voor de mensen die het niet kunnen leef ook echt met ze mee hoor als ik ze een kind voor ze kon toveren deed ik dat, ik weet wel dat het niet zo 123 kan het duurt eerst nog wel even denk ik sorry voor mijn reacties
me vriend wil het ook en dan bepaal ik het nog altijd wel of ik een kindje wil of niet, ik hb tog gezegt omdat het niet bewust is, als het wel bewust is had ik liefer rond de 18 gewild