ik ben zwanger geworden door de pil heen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 3 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dat bedoel ik nou met lees je eigen reacties eens na!

Je geeft zelf aan dat je bewust gaat stoppen met de pil en hoopt snel zwanger te kunnen zijn!

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    :(: Een kind 'neem' je niet, een kind krijg je nog altijd ....

Je trekt er niet zomaar een uit het baby-schap bij de albert heyn!

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    maar heb je al een test gedaan

4. Niet meer actief

ja dat bedoel ik krijgen;) hahah ja die heb ik gedaan ik ga volgende week een nieuwe halen
    de test gaf positief aan met een hele lichte streepje dus ik haal er volgende week nog even1

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@patries.... wat wil je nou eigenlijk van ons? dat het je pijn doet? verkoop alsjeblieft niet zoveel onzin! kijk maar eens wat smoekie hier geschreven heeft in dr bericht... misschien word het je dan duidelijk dat we inderdaad naar je kijken alsof je een kind van 10 bent

6. Niet meer actief

Ik hoop zo dat ie flink negatief is!

't Spijt me zeer! Zit volledig bij de gyn en zo'n snotneus zal wel effe een kind regelen!

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Kinderen krijgen beslis je samen... niet jij, niet je vriend, maar jullie samen.
    Wil niet lullig doen, maar misschien is het een beter idee als je eerst je school afmaakt?
    Ik vind het erg moeilijk jou serieus te nemen. Spijt me echt!

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

jup jup....weet precies hoe je je voelt lies...kan hier zo kwaad om worden (sorry)

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    =D>

10. Niet meer actief

pff lama ga wel van dit klote forum af ze gunnen je hier niet eens een kind, gadverdamme man je zult zien dat MIJN kindje groot zal worden en een gelukkig leven lijdt, jullie hebben niets te zeggen in een andermans leven, oke ik ben miss nog jong maar ik wil jong een kindje dat is gewoon mijn droomwens, nu heb ik een vaste vriend, waar ik supper gelukkig mee ben

11. Niet meer actief

wij hebben het samen beslist en ik niet aleen

12. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Dat je denkt dat een vriend met een goed inkomen genoeg is om een kind te kunnen "nemen", geeft al aan dat je nog lang niet volwassen bent. Je moet een kind wel iets mee kunnen geven, vind je ook niet. Het enige wat jij hem/haar zou kunnen leren, is welke programma's op TMF tof zijn en welke niet.

Sorry voor mijn botte reactie hoor maar jezus wat ben jij DOM! Ga lekker je school afmaken en kijk dan maar weer eens verder!

13. Niet meer actief

lijdt

Ik hoop niet dat ze lijdt :cry:

En inderdaad: wegwezen hier!

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ook ik ben het volledig met je eens. Ik zit me echt op te fokken...

15. Niet meer actief

pff dat denk jij he, denk dat me kind dan genoeg kan krijgen wat ie maar wil dus sielig zijn jullie hoor, jammer joh ik heb mijn school trouwens al af, das nou baalen! he, dus ja,

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

joh wat kan mij het nou schelen dat je 16 bent? Ik gun iemand van 16, net zoveel mooie kinderen en gezonde kinderen als ikzelf... Het gaat er alleen om, dat je zulke tegenstrijdige berichten neerzet. Dan ben je zwanger, dan ben je niet zwanger, dan hoop je zwanger te worden en vervolgens denk je dat je door de pil heen zwanger bent geworden en daarna moet je er nog 3 en dan stop je ermee.... je zet jezelf hier als kleuter neer[/b]

17. Niet meer actief

sielig? Wat is dat?

18. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Dus toch maar een pil vergeten dan, om je droomwens in vervulling te laten gaan? Met je "door de pil heen" jaja :(

19. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Pff meiden , laten we ons niet meer druk maken om dit kind!
    We weten nu hoe het zit , en dat is dat dit meisje niet weet wat verstand is.....

20. Niet meer actief

ik weet niet wat voor mensen jullie zijn hoor maar echt een bemoeiers zijn jullie zit me echt hier op te fokken pufff kom op zeg doe eens normaal, doe je ook zo tegen die mensen die op hun 14e zwanger waren! dat is niet normaal, nou ik denk het niet ik denk dat jullie alemaal medelijden hadden he

Deel Deze Pagina