Ik hoop dat je kindje wel zijn/haar school af maakt, dan kunnen we tenminste in goed nederlands lezen, waar hij/zij het over heeft.... Jammer Patries dat je zo kinderachtig reageert... zou niet geloven dat je AL 16 bent!
ik weet niet wat voor mensen jullie zijn hoor maar echt een bemoeiers zijn jullie zit me echt hier op te fokken pufff kom op zeg doe eens normaal, doe je ook zo tegen die mensen die op hun 14e zwanger waren! dat is niet normaal, nou ik denk het niet ik denk dat jullie alemaal medelijden hadden he
Och mensen asjeblieft Ga hier niet boos om worden. Vind dat zo zonde om eerlijk te zijn. Laat dit en dat ander topic gewoon zoals het. *strooit happy happy joy joy glitters naar iedereen*
Als je per ongeluk zwanger zou zijn geraakt en je besloot het te houden zonder tegenstrijdige berichten te posten had je alle steun en waardering van me gehad, maar jij maakt me kotsmisselijk! (ben ik dan misschien toch zwanger?hihi )
jeetje man, wie weet het hier nou het beste? ik heb mijn school wel afgemaakt, dus ja ik heb alle tijd van mijn leven voor mijn kindje( behalve werken) mijn ouders zijn er nog zijn ouders denk je dat het kindje te kort komt, nou echt niet hoor
tja je kan wel school afhebben maar je komt niet over als iemand die een mooi diploma heeft dan nu. Want welke baan heb je dan nu? Schappenvullen bij de winkel? Je komt heel dom en ondoordacht over, en meer als dat zul je je kind dan ook niet mee kunnen geven. En als jij tegen je vriend zo eerlijk bent als dat je hier bent dan ga je het nog zwaar krijgen.... mzzls
Heb je wel opgelet dan? Of heb je het over de lagere school? Sielig is met een z overigens en baalen met 1 a, geen 2..... maar toen was je zeker niet op school haha!
Laat een mod hier een slotje op doen a.u.b., patriess91 wil weg van dit forum en dan sluiten we dit lekker af, einde gedoe
Dus zonder met de ouders te overleggen ga je bewust aan kinderen beginnen en vevolgens zadel je hun met een kind op? Ja, echt volwassen ben je! Sorry dat ik je heb onderschat!
Precies ja... Nu geef je dus aan duidelijk jouw ouders en zijn ouders nodig te hebben... Als je een kind krijgt dan zorg je er samen voor en ga je niet uit van je ouders en zijn ouders.
op je 16e ga je toch pas echt studeren voor een beroep of zie ik dat verkeerd? Volgens mij gaat het hier helemaal niet om dat je 16 bent (mij tenminste niet) maar je spreekt jezelf gewoon heel erg tegen. Je zegt wel dat het oude topics zijn maar de datums zijn nog erg vers En je zegt dat je wel een kind kan opvoeden enzo maar als ik dan al je reacties lees vind ik dat wel wat kinderachtig. Ik snap wel dat je je aangevallen voelt hoor maar dit soort dingen kunnen hard aan komen bij anderen. Je komt gewoon niet zo geloofwaardig over. Je zegt dat je wel een kind kan opvoeden omdat je vriend genoeg inkomen heeft maar vergis je daar niet in. Ik ga nog naar school en me vriend werkt. Hij is inmiddels 28 en wij moeten echt wel op onze centen letten. Als je wel zwanger bent hoop ik dat je de juiste keuzes gaat maken in je leven wat voor jou en je kindje goed is. En als je niet zwanger bent ga dan eerst eens goed nadenken wat je met je leven wilt Zo dat was weer een heel verhaal!
Ik ook... En wij maar 3 keer per maand naar de Gyn... Vraag me af welke school je hebt afgemaakt... VBO? And thats it? En je hebt de vorige keer gezegd dat je vriend wel 1600 euro per maand verdient. Nou sorry, maar een kind kost veel geld! Ik gun je ooit een kind, maar hoop dat het bij jou 10 jaar duurt! Dan weet je even hoe al deze opmerkingen voelen, want geloof me: Je raakt hier heel veel mensen mee, die moeilijk zwanger kunnen worden... of die miskramen gehad hebben... en zelfs de mensen die zwanger zijn en WEL beseffen wat voor een wonder het is.