Hallo, Ben nu net vijf weken zwanger en kunnen niet wachten om aan onze ouders te vertellen, alleen we willen het op een speciale manier doen. Een leuke cadeau geven waaraan ze dan kunnen zien dat we een tweede kindje krijgen. (bv truitje met daarop een broertje zusje alleen dat had mijn zus al gedaan) Ik hoor graag ideetjes.
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Er is wel ergens een topic over anders even de zoekfunctie gebruiken dan kom je em wel ergens tegen. Liefs wolly
Weet niet of je er iets aan hebt en of je het leuk vind, maar heb bij mijn vorige zwangerschap een pakketje gemaakt voor de opa's en oma's! Hierin zat babyshampoo, een speen, een flesje etc. En deze heb ik zonder er iets bij te zeggen aan de oma's gegeven! Ze waren echt ontzettend verbaasd en blij verrast!. Hoop dat je er iets mee kunt. Liefs Vaam
Gefeliciteerd! Ik heb wel eens gelezen over een fotolijstje met de tekst: mag ik hier in januari 2009 in? Vond ik wel grappig.
gefeliciteerd meid! Ik had pas geleden gelezen over een t-shirt voor de kleine en dan met de tekst "ik ben straks niet meer in mijn eendje" ( en dan een afgebeeld eendje)