Heee. Ik probeerde het oude miskraamgroepje nog terug te vinden en die was gesloten ! Dankjewel!! Ik doe heel erg mijn best haha. Ik hoop voor jou ook snel zulke knallers meis. Echt! <3 --- Iedereen bedankt!
Ik zie het ja! er is nog een ander actief groepje daar zijn veel dames ook weer zwanger. Dankjewel! <3
Gefeliciteerd!! Ik ben vandaag 40+3 en ik weet nog precies hoe blij ik was toen ik positief testte. Gek dat ik in het begin zo super blij was dat ik zwanger was en ik nu zo graag wil dat het weer voorbij is omdat ik de zwangerschap zat ben. Je wil zo graag dat je buikje te zien is en je je baby voelt schoppen en als dat uiteindelijk allemaal gebeurd is, dan word je gek van de nieuwsgierigheid naar je baby! Nogmaals gefeliciteerd en geniet er van! Een zwangerschap kan zwaar zijn maar het is ook super mooi en je weet waar je het voor doet!
Hallo meiden, Ik heb net ook al een eigen topic aangemaakt maar ik zal de vraag ook nog eens hier stellen. Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Nadat onze zoon (welke we hebben gekregen na Clomid) 1 jaar is geworden hadden we besloten om er weer voor te gaan. De Clomid sloeg niet goed meer aan waardoor we over zijn gegaan op Conal F spuiten. Na de eerste kuur zijn we niet doorgegaan omdat we op vakantie gingen. Daarna heb ik een kuur Duphaston gekregen om de ongesteldheid weer op te wekken. Hier ben ik 8 april mee begonnen na een negatieve zwangerschapstest. De laatste pil heb ik 19 april genomen en vond het toch wel lang duren voordat de ongesteldheid doorkwam. Daarom dacht ik, laat ik eens een zwangerschapstest doen, en wat denk je? Een dikke vette knaltest! Dit dus zonder hulpmiddelen. Ik maak me nu een beetje zorgen of de Duphaston kwaad kan voor de zwangerschap.... Ik kan hier niet duidelijk antwoord op vinden op internet. Maandag natuurlijk meteen contact opnemen met de gyn.
Gefeliciteerd! Hier vandaag ook twee knaltesten! En ook ik moet nog 3 weken wachten. Het kan mij niet snel genoeg gaan.