Ik ben zwanger!!! Maar bang..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Silvana0807, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvana0807

18 jul 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben zwanger!! bijna 7 weken [​IMG]
    Alleen heb ik een vraagje, want ik blijf me zorgen maken..

Ik verlies nu precies een week iedere keer bij het toilet bezoek bruine afscheiding, ( maandag was dat, diezelfde avond verloor ik bij de bruine afscheiding een beetje bloed, en ik maakte me gelijk zorgen, heb toen de huisarts gebelt en langs geweest, hij zei dat bruine afscheiding vaker voorkomt en bloedverlies ook, toch was ik niet gerust en mocht ik een echo laten maken in het ziekenhuis, en toen zag ik de kleine! ( wel heel klein natuurlijk hihi )
    De volgende dag, weer bruine afscheiding en weer een beetje bloedverlies, en daar kwamen de zorgen weer, toen heb ik de vk gebelt en moest ik komen voor weer een echo, het was echt heel klein maar zag het hartje kloppen!! super trots was ik, je bent gewoon zo blij dat je bang bent dat het mis kan gaan.

Nu heb ik de hele week al bruine afscheiding en 1x perdag een beetje bloedverlies door dat bruine afscheiding heen.
    Nu vroeg ik mij af, of hier meerdere meiden die zwanger zijn of zwanger geweest zijn het zelfde heben gehad? en hoelang het duurde?

Ook al heb ik 2 echo's gehad, blijf me toch zorgen maken omdat ik het nog steeds heb..

Liefs,

Silvana.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Snap je onzekerheid, zou mij ook gek maken!
    Maar mijn moeder had toen ze zwanger van mij was de eerste drie maanden af en toe bloedverlies, zonder dat er iets fout gegaan is...! Het kan dus wel!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb er ook last van gehad (bruin/roze verlies, nooit echt rood).
    Bij mij duurde het ongeveer tot de 10e week.

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Bij mij ging het ook precies zo, ook tot een week of 10. Probeer maar rust te vinden dat je al een mooi hartje heb mogen zien. Die kleine is zich lekker vast aan het bijten!

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Allereerst, van harte gefeliciteerd!

Ook ik heb tot en met week 10 bloedverlies gehad.
    Toen was het over tot week 20 en toen heb ik weer 2 weken ongeveer wat bloedverlies gehad.
    Had een erg gevoelige baarmoedermond.

Hoop dat het snel over is want ook ik werd daar heel erg onzeker van.

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

zolang het bij bruinverlies blijft en niet helderrood wordt,hoef je je geen zorgen te maken . dan is het gewoon oud bloed.

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ja ik heb het ook gehad, heel vervelend want zo kan je niet genieten.

Deel Deze Pagina