Ik heb gister een echo gehad en daar was op te zien dat ik gevloeit heb (2weken oud bloed) door een bloeduitstorting die aan de binnenkant van d ebaarmoeder zit bij de baarmoeder mond. Wie heeft dit ook of gehad of herkend dit? ben wel een beetje bang nu
ik had vorige weekeen hevige bloeding. maar bij mij weten ze niet waar het vandaan komt. dus ik weet niet of dat hetzelfde is.
Ik had er een achter de placenta. Normaal kan een bloeduitstorting (hematoom) niet veel kwaad (alhoewel bloed is nooit goed!) maar de gyn gaf mij OF je kindje blijft zitten OF het komt eruit als gevolg van een placetna loslating. Ik begon met 10 weken te vloeien van helderrrood bloed, hevige ongesteldheid zo voelde het aan. Van week 11 tot week 15 heb ik bruin met af en toe rood gevloeid. Nu zitten er enkel nog wat sporen van de hematoom maar bij mij is t dus geod afgelopen!
Bij mij onduidelijk zei de gyn. De vk zei wel dat t de innesteling van de placenta was maar of je dan zoveel bloed als een zware ongie heb weet ik niet! Dat had ik dus wel, was ook heel eng. De gyn vroeg echter wel of ik was gevallen of dat ik een stomp had gehad in mn buik! Gelukkig niet!
geen idee hoe ik eraan kom. echoscopiste zei omdat het er zo erg doorbloed is dat t soms zomaar onstaat.
Hallo dames, Ik ben nu 12 weken zwanger en heb met 7,5 week een hevige bloeding gehad. Ik was helemaal in paniek, als je er een glas onderhield was ie volgelopen! Ik heb mijn verloskundige meteen gebeld, ze vroeg inderdaad of ik zwaar had getild, of seks had gehad, of iets anders dan normaal had gedaan. Dit was allemaal niet het geval, dus we wisten het niet. Volgende ochtend meteen een echo gehad maar ik was ervan overtuigd dat het niet goed was. Het bleek dat met de baby alles prima in orde was, er zat alleen een bloedophoping aan de vruchtzak. Ze hebben mij verteld dat er rond deze tijd de plactenta gevormd wordt waardoor er bijvoorbeeld een haarvaatje kan scheuren. Vandaar de bloeding! Dit gebeurd heel erg vaak, veel vrouwen merken er niet eens iets van, het bloed moet er of alsnog uitkomen, of wordt opgenomen door je eigen lichaam. Ik heb donderdag weer een echo gehad en nu bleek dat er niets meer te zien was van die bloedophoping, het is dus door mijn lichaam opgenomen. Maak je niet meteen al te druk als je zo'n bloeding hebt, het komt heel veel voor! zolang je geen hele hevige buikpijn erbij hebt is er waarschijnlijk niets aan de hand!
Ik heb met mijn eerste (goeie) zwangerschap vanaf week 12 tot week 20 heel hevig gevloeid, de bloeduitstorting was twee keer zo groot als het kindje. maar hij is hardstikke gezond te wereld gekomen
ik heb niwet meer gevloeit zelfs niet na sex ik heb donderdag weer een echo we zullen zien.ben heel benieuwd of alles nog goed is
ik heb een goede echo gehad ben 6/6/09 uitgerekend en er was niks te zien van de bleoduitstorting die was helemaal weg