Na lange tijd weer even een berichtje van mij. Gisteren naar de Verloskundige geweest voor de echo. Helaas moest deze wel inwendig (en daar zag ik al tegenop, maar goed, heb het allemaal maar over me heen laten komen, het moet toch gebeuren), want mijn darmen zaten ervoor. Ook blijkt het kindje kleiner te zijn dan gedacht en ik ben dus 1 week korter zwanger! Wauw, wat gaaf om zo'n wezentje in je buik te zien groeien en al een duidelijk kloppend hartje. Niet te geloven dat je dat met je mee draagt. Over 4 weken de 2e echo en dan uitslag van de combinatietest. Verder voel ik me best goed. Niet misselijk gelukkig! Wel sneller moe (langer slapen) en ik eet ook meer (eigenlijk mee dan nodig is). Zal er maar wel opletten, wil het liefst geen onnodige kilo's aankomen! Goed, dat was het weer even...Ben helemaal blij en gelukkig ermee, zucht...
Gefeliciteerd, wat leuk! wij waren ook een week korter zwanger dan gedacht. Gelukkig hoefde ik geen inwendige echo terwijl dat wel geoppert werd aan de telefoon. Fijn dat je je zo goed voelt! Ik ben harstikke misselijk. Terwijl ik vroeger super graaf koffie dronk verafschuw ik het nu en als ik aan eten denk draait mijn maag zich al om. Niet overgeven maar ik ben gewoon echt misselijk. Geniet ervan. Wij hebben over 1 week de 2e echo
meid lekker positief blijven. dat is krachtiger dan je denkt. van harte en geniet ervan. toen ik zwanger was drong t ook niet tot me door. pas toen mijn buik begon te groeien begon ik t te beseffen dat er een klein wezentje in mijn groeide groetjes susanne