Sinds vandaag heb ik ineens een heel zwaar drukkend gevoel daar beneden. Ik herken het wel van de vorige twee keer, maar dan NA de bevalling. Na de tweede bevalling had ik veel bekkenklachten en dit rare zware drukkende/trekkende gevoel had ik dan tijdens mijn menstruatie de twee zwaarste dagen. Gek om dat nu te hebben... Kindje was vorige week al volledig ingedaald, dus dat lijkt me niet de oorzaak. Komt het iemand bekend voor?
Voelt het alsof je een kokosnoot tussen je benen hebt? Dit herken ik heel erg van mijn vorige zwangerschap..
Hahaha...euhm...nee ik geloof toch dat dat weer een ander gevoel is. Ik vind het moeilijk te omschrijven. Ga er niet echt wijdbeens van lopen ofzo, maar het voelt heel zwaar... alsof mijn hele onderkant naar de grond word getrokken door een soort magneet...zoiets? Tjee lastig uit te leggen...
Ja dat herken ik weer als mijn bekkenklachten , gelukkig duurt het maar even bijvoorbeeld na lang zitten. Maar ben bang dat het straks langer blijft hangen
Ik herken dat ook van de bekkenklachten. Heb je ook de neiging om terug te duwen of het te ondersteunen met je handen ofzo? Bij mij verdween het wel rap na de bevalling trouwens!
Wat grappig we zijn even ver en vandaag voelde ik dat ook heel erg. Alleen bij mij lijkt het alsof het hoofdje van de baby eruit komt.ofso zo een drukkend gevoel heb ik daar beneden en het steekt zo erg dat ik soms even moet bukken van de pijn Geen idee wat dit is!
Ja herkenbaar, heb het een aantal weken geleden gehad. Nu gelukkig geen last van, maar dan idd als je staat is het zo'n vervelend gevoel. Dan blijf ik van mijn ene been naar mijn andere been wippen. Maar het beste was gewoon om te gaan zitten