Zwaar drukkend gevoel van onder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sproetepetoet, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds vandaag heb ik ineens een heel zwaar drukkend gevoel daar beneden. Ik herken het wel van de vorige twee keer, maar dan NA de bevalling.
    Na de tweede bevalling had ik veel bekkenklachten en dit rare zware drukkende/trekkende gevoel had ik dan tijdens mijn menstruatie de twee zwaarste dagen.
    Gek om dat nu te hebben...
    Kindje was vorige week al volledig ingedaald, dus dat lijkt me niet de oorzaak.
    Komt het iemand bekend voor?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Voelt het alsof je een kokosnoot tussen je benen hebt? Dit herken ik heel erg van mijn vorige zwangerschap..

3. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    :DHahaha...euhm...nee ik geloof toch dat dat weer een ander gevoel is.
    Ik vind het moeilijk te omschrijven. Ga er niet echt wijdbeens van lopen ofzo, maar het voelt heel zwaar... alsof mijn hele onderkant naar de grond word getrokken door een soort magneet...:(;)zoiets?
    Tjee lastig uit te leggen...

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja dat herken ik weer als mijn bekkenklachten , gelukkig duurt het maar even bijvoorbeeld na lang zitten. Maar ben bang dat het straks langer blijft hangen :(

5. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dan zal het toch wel met die bekkenbodemspieren te maken hebben...

6. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik herken dat ook van de bekkenklachten. Heb je ook de neiging om terug te duwen of het te ondersteunen met je handen ofzo?
    Bij mij verdween het wel rap na de bevalling trouwens!

7. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd Nyn... en vooral zo snel mogelijk gaan zitten, bij het staan is het het ergste...

8. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Wat grappig we zijn even ver en vandaag voelde ik dat ook heel erg. Alleen bij mij lijkt het alsof het hoofdje van de baby eruit komt.ofso zo een drukkend gevoel heb ik daar beneden en het steekt zo erg dat ik soms even moet bukken van de pijn

Geen idee wat dit is!

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Ja herkenbaar, heb het een aantal weken geleden gehad. Nu gelukkig geen last van, maar dan idd als je staat is het zo'n vervelend gevoel. Dan blijf ik van mijn ene been naar mijn andere been wippen. Maar het beste was gewoon om te gaan zitten

Deel Deze Pagina