Ik ben zwanger, maar kom mogelijk in aanraking met 5e ziekte.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door me1989, 1 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik moet op werk ook rekening houden met mijn werkzaamheden...gewoon het bekend maken zodra je het weet kan je een hoop ellende besparen meid. Voordat je straks vreemd aangekeken wordt. Kan me voorstellen dat met al die wisselingen en vreemde plotselinge ziekmelden dat collega's zelf ook wel weten hoe laat het is en zo niet dat ze misschien wat minder leuke dingen denken.

Goed voor jezelf en de kleine zorgen meid!

2. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Hoe dan? Had je dan tot week 20 niet gewerkt? Dan word je toch ontslagen?

3. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik snap je, maar ik ben nog niet eens 6 weken zwanger en mijn eigen ouders weten het nog niet eens. Ik heb over 2,5 week de eerste echo en eigenlijk wil ik het echt niet eerder vertellen. Het is nog zo pril..

4. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ja dan had ik tot 20 week niet gewerkt. Via je werkgever of het Uwv ga je in de ziektewet. Mijn werkgever begreep me volkomen hoor. Die 2 weken dat ik thuis was afwachten op bloedonderzoek heb ik ook vergoed gekregen.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb het als volwassene gehad en ik kan zeggen dat het echt geen pretje was en heb er maanden last van gehad... Voorzichtig ermee zijn hoor!

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Balen ik heb het ook gehad. Maar de gyn nam geen enkel risico omdat het heel gevaarlijk kan zijn voor de baby.

Deel Deze Pagina