ben ik nou de enigste die het nog niet zat is

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marline1983, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

ik lees hier vaak mee en iedereen begint de zwangerschap rond de 35 weken zat te worden

ik niet deze zwangerschap ging veelste snel
    heb ook nog een dochter rond lopen van 22 maand
    dus ben niet echt bezig geweest met deze zwangerschap
    als ik naar mijn banner kijk heb ik zoiets van slik ik mag al gaan bevallen
    maar als het aan mij ligt mag ie nog wel ff blijven zitten :)
    ik slaap nog goed heb geen kwaaltjes ja alleen soms last van maagzuur maar is ook mee te leven

we hebben net een eengezinswoning gekregen
    dus zijn we ook wel druk mee bezig ik mag dan niks doen daar baal ik wel van

zijn er nog meer dames die het nog niet zat zijn?
    groetjes marline

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben het ook nog niet zat hoor! Ondanks dat ik slecht slaap geniet ik nog elke dag van de zwangerschap.

Spannend nu zo nog met een nieuw huisje bezig,schiet het een beetje op?

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    gelukkig ben niet de enigste :)

ja best wel we hebben vrijdag de sleutel gekregen en ze zijn al bijna klaar met de kinderkamers verven
    dan kan het laminaat erin

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Joehoe! Hier nog iemand die nog iedere dag geniet :D kan me ook nog helemaal niet voorstellen dat ik straks (ieder moment) ga bevallen, vind het nog zo gezellig met ons beebje in mijn buik. Alhoewel ik nu wel erg nieuwsgierig begin te worden natuurlijk :D

@ All, geniet er nog maar lekker van!

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben het ook nog niet zat hoor. Heb eigenlijk ook vrij weinig te klagen volgens mij, ik kan gewoon alles nog en m'n buik zit ook nog helemaal niet in de weg :). Enige is dat ik vaak last heb van kramp in m'n kuit 's nachts en overdag heb ik wel eens pijnlijke ribben, maar daar is allemaal prima mee te leven.

Maar van de andere kant heb ik ook wel zoiets van: ik wil 'm nu wel supergraag in m'n armen houden en zien hoe het dadelijk allemaal gaat enzo. Sowieso is het hier de eerste, dus ik ben gewoon heel benieuwd naar wat er allemaal gaat komen.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben het ook niet zat hoor. en gelukkig kan ik ook nog heel veel doen, en heb weinig kwaaltjes dus mag ook niet klagen.
    maar ik ben ook wel heel nieuwsgierig dat wel

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ben het eigenlijk ook nog niet zat. Geniet ook nog elke dag van de bewegingen in mijn buik. Heerlijk toch.

En ik kan eigenlijk bijna niks meer, heb ook best wel wat klachten. Maar heb echt zo iets van, nu het er nog inzit, moet ik echt mega genieten. Want dalijk zal ik het wel missen!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ben het ook eigenlijk nooit zat geweest hoor! Zwijmel toch nog als ik er aan terugdenk.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ohh dat is mooi dat de kinderkamers bijna af zijn, hoop voor je dat alles klaar is voor de bevalling zou wel fijn zijn lijkt me.

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Nee hoor, hier ook alles prima, vermaak me goed en verzin steeds meer wat ik nog wil doen!

Maar ben reuze nieuwsgierig naar de kleine dus nog 6 weken wachten hoeft ook weer niet...

11. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    nee hoor. ook ik ben het nog niet zat. kan nog bijna alles doen slaap nog prima enzo. heb in het begin niet zo genoten en nu spijt waardoor ik extra probeer te genieten en dan te bedenken dat he bijna voorbij is, maar dan kunnen we wel van ons wonder gaan genieten.
    succes allemaal

12. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik ben het al zat aan t worden en ik heb nog 8 weken te gaan!
    Ik ben het zat aan t worden omdat ik nu ruim 3 weken een heel beurs en pijnlijk gevoel heb in mijn schaam bot en mijn rug doet bij een klein stukje lopen zeer. Ook mijn huid is aan het scheuren (striemen), en dat jeukt en brand... Nu klaag ik er eigenlijk nooit over, maar voelt wel lekker om er ff over te klagen haha :)

Ben blij voor jullie dat jullie het nog laaaang niet zat zijn, wou dat ik t had!

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ben het ook nog lang niet zat! ik vind het een heel dubbel gevoel. Tuurlijk wil ik graag mijn kindje in mijn armen houden maar ik vind het ook een super gevoel nu ze nog lekker veilig in mijn buik zit! Nu is ze nog de hele dag bij me en straks niet meer!
    Ik ben blij dat er meer vrouwen zo over denken!

14. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Ik was het zat tegen de tijd dat ik met zwangerschapsverlof mocht. Maar nu ben ik aardig bijgekomen en op de gewone kwaaltjes na heb ik nergens last van.
    We zijn de keuken aan het verbouwen en dat duurt nog ongeveer een week. Dus zolang houd ik gewoon mijn benen gekruisd... :)

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    en anders gewoon een kurk erin :)
    moest ik vandaag ook! mijn neefje is jarig en ik mocht niet op zijn verjaardag bevallen. En zoals je kan zien is het met gelukt :)

16. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Haha straks vallen er gewonden als we de kurk laten knallen... :)

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben het absoluut nog niet zat!

18. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Wat lekker dat er toch nog meiden zijn die het niet zat zijn. Leuk om te lezen al kan ik het me niet voorstellen hahahaha want ik ben het meeeeeeeeeeer dan zat. Oeps

Maar goed we wachten netjes af.

Groetjes bojenna

19. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    dames geniet er alsjeblieft nog van ondanks pijntjes en kwaaltjes, want voor je het weet is deze bijzondere periode voorbij.. (en bij mij was t helemaal snel voorbij, want ben bevallen met 31 weken en 5 dagen).... Dus ben best jaloers op jullie dat jullie je kindje bij je houden tot iig 37-40 weken.... :oops:

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Hier zijn we ook al een tijd met de keuken bezig. Helaas heeft het wat tegen gezeten en is het nog niet helemaal klaar maar ik wil ook dat onze uk pas komt als alles helemaal in orde is thuis. Als het goed is is het hier ook volg. week klaar :) ff binnen houden dus ;)

Deel Deze Pagina