Na een wat vage test gister heb ik vanmorgen poging twee gedaan. Er kwam direct een, weliswaar heel dun maar toch duidelijk roze, lijntje. Je moet goed kijken, maar het staat er echt! Ik ben dus in de tweede ronde al zwanger! Joepie, ben zo blij! Vriendlief is op reis, en was helemaal door het dolle heen toen ik 'm belde. Ik ga zo naar mijn ouders toe (was al gepland) en heb denk ik een heel aardige moederdag-verrassing... En nu nog acht lange maanden wachten op onze eerste
van harte gefeliciteerd! ik ben ook in de tweede ronde zwanger geworden en vind nog steeds dat we ongelovelijke mazzelaars zijn. heel veel plezier bij je ouders dalijk
Gefeliciteerd! Ook ik was in de 2de ronde zwanger We hebben echt geluk, denk ik elke dag! Geniet ervan!
ohhh, ik ben zo bang: mijn test van vanmorgen was ineens hartstikke negatief! ben zooo bang dat het fout gaat. ik voel me zo zwanger als wat (misselijk, moe, duizelig, zere borsten, opgezette buik), maar wat is er met mijn lijf aan de hand? ben er heel verdrietig van. weet ook niet goed wat ik nu moet doen, behalve hopen en afwachten (tot ik ongesteld word?)...