Hoi Hoi,,, Wat een slopende nachten heb ik achter de rug zal denk ook wel met de warmte te maken hebben maar ken me draai niet lekker vinden in bed weet niet zo goed hoe ik moet liggen lag gisteravond al om 21:00 in bed maar om 01:00 sliep ik nog nie en gewoon om 06:00 alweer wakker weet gewoon niet hoe ik moet liggen....en kwa buik valt het nog wel mee dus benieuwd wat dat in de toekomst gaat brengen met slapen... zo moest ik ff kwijt.... Liefs Prisjuh
ja ik herken dat ook, ik lig gewoon niet meer lekker, of mijn benen beginnen te kriebelen of mijn slokdarm staat in de fik vanwege brandend maagzuur. Ik probeer 's middags altijd even bij te slapen, anders raak je oververmoeid!
Heb ik helaas ook... Nachten duren best wel lang als je elk uur op de klok voorbij ziet komen... Kan alleen maar op mn zij slapen, maar als ik te lang op bv mn linkerzij lig, krijg ik last van mn ribben en mn bil, dus moet ik me omdraaien naar rechts. En als ik te lang op mn rechterzij lig,.... 3x raden. Maar ik blijf positief, ik weet waar ik het voor doe, hoef nog maar een paar weekjes, dan kan ik weer lekker liggen!!!
Ik heb eigenlijk pas een nacht echt slecht geslapen. Toen leek het alsof die kleine niet van ophouden wist, hij of zij bleef maar schoppen ! Ik slaap ook een stuk lichter dan normaal. Word ook een paar keer per nacht wakker. Het hoort erbij zeggen ze ! Groetjes, Nikki F
Prisjuh, misschien een tip: doe een kussentje tussen je knieen als je op je zij ligt, dan is de druk op je benen en bekken ook minder, misschien helpt dit. Verder liggen wij nu onder een laken, want het te warm hebben is ook niet fijn. Daarnaast, als je 's nachts moet plassen, eerst op je zij rollen en dan pas opstaan, dit vermindert ook de evt. pijntjes, althans bij mij. Hopelijk heb je hier wat aan!
ja inderdaad wat lise zegt werkt bij mij ook wel aardig. ik heb zo`n zacht groot kussen tussen m benen liggen s` nachts en dat werkt wel aardig. nu zo op t eind heb ik s` morgens t gevoel dat m hele schaambot bont en blauw is en dat is nog erger als ik zonder kussen ertussen heb geslapen! voor brandend maagzuur slaap ik ook iets hoger met een kussen extra, dus intotaal slaap ik nu wel met 4 kussens ofzo!
Hallo Prisjuh, Ook ik heb dit probleem, 's nachts wordt ik ieder uur wel wakker, behalve afgelopen nacht ik ben gelukkig maar één keer wakker geweest, ik slaap ook al een hele tijd met een kussen, heb mijn bed aan het voeteneind iets omhoog gezet, maar ik denk dat het ook aan het weer ligt. Misschien worden we alvast gewend gemaakt, als straks die kleine er is. Groetjes Monique76
Meiden thx voor de reactie heb vanacht heb kussen tussen mn benen lekkerder geslapen.... En het is voor een goed doel he en af en toe smiddags een dutje vinden de beeb en ik ook wel lekker... Liefs Prisjuh
Ja, zo'n kussen heb ik,echt heerlijk. Trouwens ook lekker als je gewoon op de bank ligt of zit, en straks natuurlijk voor de voeding geven.