Hallo alle aanstaande mama's. Ik ben al een aantal jaar op deze site. En nu ben ik weer zwanger. Mijn gezin bestaat uit mij chantal en mijn partner, onze adoptie dochter bijna 5 onze oudste zoon van 3.5 en onze jongste zoon 1,5. Ook hebben wij 5 Sterre kindjes. En nu weer opnieuw zwanger. Normaal zou ik zo blij zijn maar helaas lukt me dat niet. Ik ben vorig jaar van onze jongste spruit bevallen na heftige tijd in het ziekenhuis met hem is het nu een kern gezonden dreumes. Ik ben vlak daarna psychisch in gestort en en 10 maanden opgenomen geweest. Nu aan zware anti depressieve en anti psychotica. En daarmee ben ik aardig mee op de rit. Ik had een implanon laten plaatsen zo dat ik niet op nieuw zwanger zou raken. Maar die werkte blijkbaar niet aangezien ik nu opnieuw zwanger ben. Dus een heftige shock voor ons want hoe kom ik hier doorheen? En geven mijn medicatie geen slechte groei door aan mijn baby!!! Ik ben nu bij een zwangere psychiater en samen met haar ga ik medicatie afbouwen en stap ik over naar andere medicatie. Ik vind het dus heel spannend maar ook genieten van de zwangerschap lukt niet echt. Iemand ervaring om met mij te delen? Ik maak me best veel zorgen. De baby komt wel groot maar ja dan moet ik niet opnieuw instorten.
Allereerst Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heftig zeg! Ik hoop dat je samen met de artsen en de medicatie een goede balans kunt vinden zodat je er wel van kunt genieten en niet door hetzelfde diepe dal hoeft als de vorige keer. Heel veel sterkte!
Gefeliciteerd! Wat een heftige tijd is dat geweest voor je. Ik hoop dat je eruit zal komen. Heel veel sterkte.
Oh meid, dit topic komt als geroepen. Ik ben na de tweede psychisch ingestort, en heb nog steeds therapie, en bezig met mn angst en paniekstoornis. Ook ik ben nu zwanger door de anticonceptie heen. Ben ook zo bang voor instorting.