Vanmiddag een duidelijk positieve test in handen. Het is zo onwerkelijk dat ik het haast nog niet kan geloven. wanneer hebben jullie de ha of verloskundige gebeld?
Gefeliciteerd!! Ik heb een paar dagen na de test/NOD gebeld, maar dat was ook omdat ik een vroege echo moest inplannen.
Gefeliciteerd!! Onwerkelijk he! Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben A.s. maandag ga ik de verloskundige bellen voor een intake gesprek.
gefeliciteerd! Ik "mocht' de vk pas bellen toen ik 6 weken was, stond op hun website (maar heb toch met 5 weken al gebeld haha)
Gefeliciteerd!! Daar hoort natuurlijk wel een fotootje bij he Ik belde de vk pas met 6 weken trouwens. Dan hoefde ik ook niet af te bellen als het mis zou gaan. Eerder is zinloos omdat je meestal met 8 weken terecht kan en met 10 weken krijg je een termijnecho.
Gefeliciteerd! Ik heb gebeld een dag na mijn positieve test ivm MA eerder dit jaar. Had een week later m'n intake en vrijdag de echo.
Proficiat!! Ik heb met 4w3d de huisarts en verloskundige gebeld Ging met 5w3d naar de huisarts, met 8 weken naar de verloskundige en ook de eerste echo gehad.
Bedankt voor de felicitaties dames en jullie ook van harte natuurlijk! Ondertussen contact gehad met de gyn, en ik mag 7 okt komen voor de 1e echo