Super he!!! Ik ben zo blij voor jou!! Morgen is het mijn beurt ben ook zo benieuwd, hopelijk zie ik ook een mooie hartslag....
Ja jij zal ook wel een mooie echo krijgen. Vertrouwen houden. Ik vond dat zo moeilijk ook omdat ik geen klachten had en nu ook weer niet hoor (zijn ineens weer weg)hahha. Maar het komt allemaal goed echt waar. Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. X
Ik weet niet als de echo er goed bijgevoegd is maar ik zie bij het hoofdje een zwarte plek net of er een hapje uit is. Zag ik later pas nadat ik bij de dokter ben geweest, is dit normaal?
Bij mij ook een mooi hartje te zien! 1dag vooruit gezet voor 8november dus, volgende echo op 27april, dan ben ik 12w+1 dan is het nekplooimeting en bloedafname, en de dag erna vertrekken we op reis!
Geweldig! Mooi om te zien he dat het hartje klopt. Geniet lekker nu. De volgende echo krijg ik 14 april weer, ben erg benieuwd ook. X
Ja, dat is normaal. Dat zijn de hersenen en vaak zie je die inderdaad goed bij ongeveer 8 weken. Kijk maar op mijn echo.
Oh joh eng om te zien lijkt net vocht daarom dat ik zo schok ff. Maar ik ga niet stressen om elk kleine dingetje meer, ik ga gewoon genieten. Dit is waarschijnlijk de laatste zwangerschap dus ik
Ging iets verkeerd. Dus ik geniet van elk ding, behalve de kwaaltjes die nu wel volop bezig zijn mijn lichaam te terroriseren hahaha. En wat helemaal mooi zou zijn is dat het kleintje een dametje is zou een mooie afsluiter zijn na twee prachtige jongens van 6 en 10 jaar.