Lieve allemaal, Ik mag eindelijk na 13 maanden schrijven dat ik zwanger ben . 3 dagen geleden een positieve test gedaan, NOD was 2 dagen geleden dus het is nog erg pril maar we zijn er zo blij mee! Ik ga het mijn ouders vanmiddag vertellen altijd gedacht dat ik daar langer mee wilde wachten maar nu het zo ver is heb ik heel veel behoefte aan de steun van mijn moeder, hadden jullie dat ook? Ook heb ik de neiging nu elke dag een test te doen om te zien of het nog goed zit. Mijn angst voor een miskraam is erg groot. Hoe zat dat bij jullie?
Allereerst van harte gefeliciteerd !! Wat leuk! Lekker van genieten En ja ik wou het ook erg graag aan men moeder vertellen maar dat met 6 weken gedaan
Dankjewel jij ook! Ik kan zo lang niet wachten hihi. Het wordt voor zowel me ouders als schoonouders het eerste kleinkind dus ben erg benieuwd naar hun reactie. Niemand weet dat me vriend en ik probeerde zwanger te worden dus het zal een enorme verassing worden
Haha dan is het helemaal een verrassing 😋 en helemaal een eerste kleinkindje 😄 super zeg
Gefeliciteerd! Wij konden ook niet lang wachten met vertellen hoor! Mijn ouders gister verteld en zijn ouders net😊 ook voor allemaal t eerste kleinkind en ze waren allemaal heel blij😁 Geniet ervan!!
Jij ook gefeliciteerd! Wij komen net thuis vandaag me ouders en schoonouders verteld, ze waren zo blij! Geweldig was het om ze zo'n mooi kado te kunnen geven. Hopelijk blijft alles goed gaan jij ook lekker genieten!!
Jij ook gefeliciteerd! Ja het was af en toe zenuwslopend maar gelukkig zonder medische molen gelukt. Als ik hier lees Hoe lang sommige erover (hebben) moeten doen en waar ze doorheen moesten dan voelen wij ons toch wel heel gezegend. Heb veel respect voor de vrouwen en mannen die nog meer geduld moeten hebben als wij.
Gefeliciteerd!!Ik vond het ook fijn om het nieuws met mn moeder te kunnen delen!Al deden we het wel na de eerste echo. Heel speciaal allemaal!Veel plezier met het vertellen van dit prachtige nieuws!Fijne zwangerschap!!