ik ben zwanger van een 3e kindje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door ravy, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai,

ben ook zwanger van de derde en ik moet zeggen dat het me echt geen r**t boeit wat mensen daar van denken en zeggen(hiervoor trok ik het me eigen wel aan hoor)

wij zijn super blij met onze bubbie en dat is het enige wat belangrijk is!!!

dus bij deze van gefeliciteerd met jullie zwangerschap:):):):):)

2. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ben ik weer... stalker hahahaha

maar ik vergat nog te vragen...
    hadden jullie bij je 3e zwangerschap ook het gevoel dat je alles veel sneller voelt?
    ik ben ook al echt moe af en toe.
    en ook nu al dat ik niet weet hoe ik zitten moet en het gevoel heb of alles van binne in de weg zit!

of zou ik het me eigen verbeelden??

groetjes

3. ravy

ravy Lid

18 mrt 2010
    44
    0
    0
    hilversum
    hoi luv

ja ik ben ook heel moe begind al rond drie uur in de middag pff en dan moet je nog kooken.....bahh.
    was tot mn oudste 4 was echt geen ochtend mens maar nu gaat hij iedere dag naar school en moet ik zeggen dat ik me de ochtende nu echt het fitste voel.
    ik heb ook erg opgezette darmen want heb echt al een beetje eeen opgezette buik. met een klein spek laagje erbij dat wel dus het tekend zo snel he. heb jij dat ook??

4. ravy

ravy Lid

18 mrt 2010
    44
    0
    0
    hilversum
    ps ook gefeliciteerd met jou derde zwangerschap x

5. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    GEFELICITEERD!

Ik ben ook zwanger van de 3e, maar weet niet hoe lang...Ik ga morgen weer bellen dat ik een echo wil DEZE WEEK (hihi) dan betaal ik hem zelf wel. Ik kan echt niet langer wachten (vandaag zei de vk 23 !!! april)
    Ik werk in Rijssen (lees: zeer grote gezinnen) dus daar maak ik me niet druk om, bovendien heb ik altijd wel gezegd dat ik 3/4 kindjes leuk vind, als dat ooit zou gebeuren... Laat die opmerkingen maar komen....m'n hormonen helpen me wel:D

Geniet ervan..
    Iedereen die dit leest.....duim voor me...ben mezelf al moed aan het inspreken voor morgen...bellen naar de vk en echo eisen;)

6. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai

@ravy. ik ben nu tijdens deze zwangerschap meer dat ik 's ochtends fit met en idd 's middags helemaal ikkak....

ik heb ook al echt een opgeblazen buik en ook wel last van mijn darmen..alsof ze nu al in de weg zitten!
    en ik heb ook idd een spek laag hahahahaha

@anne
    jij ook gefeliciteerd!!!
    en heb je de vk gebelt????

ik heb vanmiddag de gyn aan de telefoon gehad en tot mijn verbazing was ze helemaal blij dat ik zwanger was!!!
    (moest eigenlijk deze maand mijn menstruati afwachten)
    ik moet morgen bellen voor een afspraak voor volgende week donderdag dan ben ik 6 wkn 4 dgn en dan daarna gesprek met de gyn
    en hopelijk dan de vk bellen!!!

7. melanies74

melanies74 Actief lid

17 mrt 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    GEFELICITEERD ALLEMAAL met de 3de zwangerschap!
    Rare reacties geven mensen soms toch..
    Wij willen graag nog een 3de kindje, maar onze omgeving heeft daar ook een duidelijke mening over.
    En dan is het nog niet eens zover pff

Deel Deze Pagina