Na een maand compleet niet nadenken over zwanger worden niet weten wanneer ik vruchtbaar ben en zelf maar 3 keer klussen (dacht op de verkeerde tijdstippen gevoelsmatig)... Dacht ik nou deze maand KAN ik NIET zwanger zijn! Maar ik ben nooit overtijd en nu vanochtend dacht ik Tja... das wel raar ik had al 2 dagen geleden mijn moeten krijgen! CB digitaal gepakt voor de zekerheid testje gedaan en wat zei de test ZWANGER \/
Gefeliciteerd! Ik heb donderdag een test gedaan en kon ook niet geloven dat ik zwanger was. Iets meer dan een jaar gelee een miskraam gehad, daarna een jaar geprobeerd. Zelfs bij de gyna geweest en allerlei test gedaan. De uitslagen waren goed en wat blijkt... ben ik supertoevallig gewoon zwanger geraakt! HAPPY!
gefeliciteerd meid! ja soms werken de verkeerde datums heel goed (snap er zelf ook geen bal van!) maar zie mijn banner het werkt wel hahaha GENIETSE!
Hee Zomaar ONTZETTEND GEFELICITEERD! Vorige maand hebben we heen en weer wat contact gehad bij 'waar haal je het geduld vandaan', en nu kijk ik weer even hier en zie dat je zwanger bent, GEWELDIG! Geniet van je zwangerschap en hoop dat alles goed zal gaan. Voor mij is het nu een heel ander verhaal en staan alle plannen jammer genoeg even in de koelkast, wel hebben we besloten te gaan trouwen in september, dus vandaar dat ik hier bijna niet meer kom.