Hallo! Donderdag was mijn NOD en een paar dagen ervoor hebben mijn hubbie en ik een testje gedaan (ja we waren 6 jaar bij elkaar en vonden het een leuke gelegenheid om eens te testen) Deze was helaas negatief. Ach waarschijnlijk te vroeg, dacht ik. Toen heb ik de dag voor mijn NOD nog eens getest (woensdag) maar deze was ook negatief! Niet zwanger dacht ik toen..... Maar ik werd maar niet ongi en dus hadden we afgesproken: vandaag nog 1 keer testen en als het weer negatief is, de arts bellen voor een afspraak. Maar waarachtig, vanmorgen een positieve test en vanmiddag weer 2! Dus ik ben echt zwanger! En dat 4 dagen naar mijn NOD! Ik wil alleen maar zeggen, zolang je niet ongi bent en je hebt toch al een paar negatieve testen, kan het TOCH zo zijn dat je zwanger bent! JOEPIE! Wat een heerlijk gevoel! \/
Gefeliciteerd! Dat ben ik helemaal met je eens Marsab! Ik spreek ook uit ervaring.. Na 5 dagen overtijd en al 8 testen te hebben verslonden die allemaal nega waren, teste ik op de 6e dag uiteindelijk posi! Net nadat ik het op had gegeven om niet meer te testen en op te wachten was daar het mooie moment... Ik kon het niet geloven...dus meiden het kan! Geef niet op als je op je NOD nega test..maar sla ook weer niet door zoals ik! Marsab...welkom bij de September mama's! Kus Angeltje