Hallo, Ik ben nu 8 weken zwanger en ik zou heeeeeeeel graag zo'n balk waar een ooievaar aangeeft hoe ver je zwanger bent, in mijn email willen maken. Nu heb ik incredimail en ik weet niet hoe ik dit erin kan verwerken? Kan iemand mij helpen want het lijkt me zo leuk. Alvast erg bedankt voor alle tips. Groetjes Natasja. [/code]
Hoi, Dank je wel voor je reactie en felicitaties. Ben er super gelukkig mee. Maar het is nog niet gelukt. Ik kan die balk alleen maar hier krijgen en niet in mijn email. Ik zou zo graag als ik mijn emails verstuur mensen willen vertellen hoe ver ik zwanger ben. Een leuke manier is dan via zo'n balk. Ben benieuwd of het uberhaubt wel kan? Nogmaals bedankt voor je felicitatie. Groetjes Natasja.
Volgens mij moet je in je profiel gaan kijken bij je onderschrift, en die 'code' kopieren en plakken in je mail ?
Hmmm echt geen idee hoe je dat doet, ik ben echt A-technisch wat computers betreft Maaaaaar in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Jij ook heel veel sterkte. Nog even te gaan. Ik ga voor je duimen dat het allemaal spoedig verloopt. Bedankt voor je reactie! Groetjes Natasja.
gewoon kopieren gaat niet ik denk dat incredimail geen html code accepteerd. Ik vraag het wel na aan een zwager van mij. Dat is zo'n computer wizard. Allemaal bedankt voor de lieve wensen en alle hulp. Groetjes Natasja.
Volgens mij kan je hem gewoon kopieren en dan plakken in je handtekening. Als je een nieuw bericht opend dat staat er bovenin handtekening ergens en daar kan je een nieuwe maken en dan gewoon daarin plakken. Volgens mij doet hij het dan gewoon
Allemaal erg bedankt voor jullie felicitaties. Erg leuk dat er zo meegeleefd wordt. Groetjes Natasja.
Gefeliciteerd. Terug zwanger, wat fijn zeg! Ik hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat en heel erg kunt genieten van je zwangerschap. Groetjes Natasja.