Morgen ben ik precies 7 weken zwanger. Ik lees al maanden met jullie mee, maar heb me vandaag pas aangemeld. 3 maanden geleden heb ik bij de 7 weken en 1 dag een miskraam gehad. Erg spannende tijd dus. Probeer positief te blijven, en ga er vanuit dat alles goed is nu. Ben wel erg moe en misselijk, maar ja dat schijnt er bij te horen (al beperkt vooral het misselijk zijn me wel heel erg). groetjes sandra
Hoi Sandra, Ik wens je veel plezier hier op het forum Natuurlijk ook veel succes met je zwangerschap en ik zal voor je duimen dat het deze keer goed gaat komen. Veel liefs Wendy
Hoe misselijker je bent hoe meer kans dat het goed gaat...hoorde ik. Moet er wel bij zeggen dat het ook gewoon gaat als je niet misselijk bent! Maar goed dat eerste zei mijn gyna. Gefeliciteerd! Liefs Ninetje
hoi hoi Gefeliciteerd en probeer er toch van de genieten ondanks je onzerheid. Ik zal voor je duimen. Groetjes kim
Hallo allemaal, Oh wat snel al die lieve reakties. Fijn om het hier te kunnen delen want buiten de opa's en oma's weet niemand het nog. Hopelijk is het waar wat ninetje zegt, want misselijk ben ik heeeeel erg. Steeds hoop ik dat ik moet overgeven, want heb het gevoel dat het dan over zou zijn...... maar ja er komt maar niets. Zal zelf voor het eerst sinds jaren de roze maandag gaan missen vandaag.... groetjes sandra