.....ben ik nu weer zwanger. Ik heb in januari en februari een MK gehad, daarna even rustig aan gedaan en sinds 2 maanden weer echt aan de klus. En nu dus positief getest...En ik vind het zo onwijs eng..We zijn zo bang dat het weer fout gaat en we durven dus ook nog niet echt blij te zijn. Met 8 weken krijg ik m'n eerste echo en ben daar nu al heel erg zenuwachtig voor, wat als het nu weer niet goed is of als ik voor die tijd weer begin te bloeden.... Nouja, gemengde gevoelens dus. We zijn zwanger in ieder geval, nu hopen, hopen en nog eens hopen......
Kan me heel goed voorstellen hoor, heb zelf voor mn zwangerschap van mn dochter een miskraam gehad en toen ik dan eenmaal weer zwanger was kon ik echt niet genieten van die eerste 3 maanden, veel te bang dat het mis zou gaan. Sinds paar maanden zijn we weer begonnen en heb ik inmiddels alweer een MK achter de rug, mocht ik deze maand zwanger worden dan ga ik toch proberen om mezelf er aan over te geven en toch te gaan genieten. Een MK blijft pijnlijk of je die weken nou wel of niet ervan hebt kunnen genieten dat je zwanger bent, dus dan kan je maar beter proberen er toch van te gaan genieten. Ik hoop dat het je gaat lukken, heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!!!
Hartelijk gefeliciteerd , ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt ...ik vind het ook moeilijk om te gaan genieten , maar ik merk dat ik ondanks ook wel angst er toch van aan het genieten ben , en zo hoort het ook meid ..dus genieten !!
meid ik snap helemaal hoe je je voelt probeer positief te blijven dat probeer ik ook en natuurlijk van hart gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd! Ik begrijp heel goed je onzekerheid. Ik ben zelf ook weer zwanger na twee miskramen. Heb blijft spannend! Bij ieder pijntje of krampje ben ik bang. Hoe lang ben je zwanger? Heb je al een afspraak om bij 8 weken een echo te laten maken? Veel succes en liefs, Cleo