Ook ik ben zwanger ! Getest met clearblue digitaal met zwangerschapsindicator en ja hoor met dikke letters ZWANGER 1-2 weken! Groetjess
Hoi faye 24 ik zie dat we ongeveer gelijk aan elkaar oplopen Hoe voel jij je? Ik voel me beetje misselijk en heel erg last van me borsten vooral aan het eind van de dag. Verder voel ik me wel goed! heerlijk zelfs het idee van z'n klein wondertje in me buikje aan het groeien is! :d echt super! Bedankt voor jullie felicitatiess Groetjesss
wanneer vertel je zoiets eigenlijk aan je fam en vrienden.... Na de eerste echo ofzo?.. hmm ik twijfel nog snel vertellen.. of ff wachten ... zo lastig nu ik het weet! wil het met iedereen delen wanneer vertelde jullie het? groetjes
Van harte gefeliciteerd. En het vertellen is bij iedereen anders heb ik wel gemerkt. Toen wij erachter kwamen hebben we het de volgende dag verteld aan mijn ouders en mijn schoonmoeder. Dit omdat we vorig jaar een vervelende tijd mee hebben gemaakt. Mijn schoonvader is in oktober overleden...hebben we het hun meteen verteld om het jaar toch weer een beetje positief af te sluiten
Oke teigertje6 bedankt voor je antwoord En ja dat is ook zo, vervelend! Maar nu gelukkig weer iets om naar uit te kijken groetjes