pijn in mn rug!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door diana1982, 23 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    heb begin deze maand een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. :( en van de dokter mochten we gewoon verder klussen. nu een paar dagen geleden voelde ik mn rechtereileider en was gelijk in paniek. maar nu sinds 2 dagen heb ik vreselijke onderrug pijn. echt niet fijn. + af en toe voel ik mn baarmoeder ook een beetje trekken. zal wel binnenkort de :evil: krijgen. hoop het niet natuurlijk. maar het kan wel 6 weken duren zei de dokter. voor de rest heb ik geen zwangerschapsverschijnselen behalve dat ik dus nu wel een 2 dagen gigantisch gauw op mn teentjes getrapt ben. nu wil ik graag weten of jullie deze klachten ook herkennen? :(
     
  2. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    trouwens ik heb de pijn in mn rug alleen als ik zit!!!!!
     
  3. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    heej diana

    hmm ik heb wel dat ik last van mijn rug heb de laatste tijd en ook echt om de domste dingen kunnen huilen heel gevoelig dus ben nu over tijd maar dit is net de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil heb een test gedaan zaterdag en was negatief dus mja ik wacht gwn af en zie t allemaal wel laat alles maar op me af komen heb nog steeds geen gevoel dat ik ongi moet worden weet niet als jij dat ook had de eerste maand nadat je gestopt was met de pil??


    liefs lau
     
  4. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    nou ik heb een zwangerschaptest van de kruidvat gedaan en die geeft een licht streepje. Dat zou betekenen dat ik zwanger ben. Maar kan het ook zijn dat het nog van begin deze maand was??? volgens de dokter was mijn hcg normaal toen ik terug voor controle ging! Moet ik volgende week weer testen? Was vanochtend heel erg misselijk en mijn borsten beginnen ook en heb heel veel witte afscheiding. zijn dit ook zwangerschapverschijnselen???? HELP!!! Wat moet ik nu doen?
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Moeilijk joh! Zou idd over een weekje nog eens testen. Maar als je Hcg bij controle weer normaal was, kan het denk ik niet van de vorige keer zijn?!
    Ik duim voor je ;)
     
  6. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    dank je!!!!!!!!:D
     

Deel Deze Pagina