Lieve allemaal, Langzaamaan durf ik hier te melden dat ook wij weer zwanger zijn! Na veel teleurstellingen in het verleden hopen we nu dan ook eindelijk dat we ons kindje 9 maanden bij ons mogen dragen. We zijn zwanger geraakt na de terugplaatsing van twee eskimootjes die overgebleven waren van onze tweede ICSI-behandeling. Inmiddels zijn we 6 weken en 4 dagen zwanger van ons grootste wonder. Vorige week was er even schrik toen ik wat bloed verloor, maar na een spoedecho werd al snel duidelijk dat één van de twee eskimootjes zich heerlijk warm had ingenesteld. Aanstaande woensdag krijgen we onze tweede echo. We zijn heel nieuwsgierig hoe het nu allemaal verder gaat, maar we hopen al met al op een gezond kindje. Liefs, Josien
Hoi Josien Van harte met jullie zwangerschap en hoop dat deze blijft zitten Me duimen draaien Liefs Tijgertje23
Ik duim me een ongeluk voor jullie! Hoop heeeeeeeeeeel erg dat deze eskimo blijft zitten tot de herfst. Is íe precies op tijd voor de volgende winter GEFELICITEERD! Liefs Tezzz
Wat fijn! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het reuzespannend is maar hoop dat je toch ook kunt genieten van dit heerlijke gevoel. Pim
Josien, wat een goed nieuws en hoop dat dit wondertje over een maand of 8 gezond en wel ter wereld komt. Succes woensdag met de echo!
Nogmaals van harte gefeliciteerd Josien! Al krijg ik wel vage beelden voorbij van je topic titel :-D Je Eskimo is keurig ontdooid...heeft dus ook veel meegemaakt en blijft zeker weten bij jullie hoor! Dit is jullie eerste kindje! Elmo
wat fijn dat ik je nu hier in je eigen topic ook nog een keer kan feliciteren en nu lekker nog 7 maanden genieten he. kei gefeliciteerd, ook voor je hubbie.
Ook hier natuurlijk Josien; een hele dikke proficiat meid! Langzaamaan steeds meer genieten....... liefs
Ook hier van harte gefeliciteerd! Ukkie, lekker blijven zitten waar je zit, tot minimaal half september!