Ik ben al 18 weken en 5 dgn zwanger zoals jullie wel kunnen zien. Ik heb mij vandaag pas aangemeld op de site en dacht dan kan ik ook wel een berichtje plaatsen dat ik zwanger ben al is het niet pril Kan niet wachten tot ik het kleine wondertje in me armen heb, duurt te lang! hahaha . Voor alle zwangeren wens ik een hele fijne zwangerschap! En voor diegenen die bezig zijn met zwanger worden wens ik heel veel succes en geluk! Gr Ufuk
Heey Tal, ik zie het ja! hahaha, wat grappig zeg Maar ik zie dat jij al 2 kindjes hebt...Dit word mijn 1ste . Jij ook gefeliciteerd. Vruchtje24: mijn vriend hoopt op een blauw wolkje en mij maakt het niet uit hahahaha, jij ook bedankt! Smiley ik probeer ervan te genieten (lukt niet alitjd na1ste mk) maar heb goede hoop dit keer -x- Ufuk
jaaa Roshi, wel bijna op de helft maar zweet nog steeds doodsangsten uit! Heb Morgen mijn afspraak om weer hartje te luisteren en hopelijk klopt mijn kleine wondertje zijn/haar hartje nog steeds! Dan ahal ik weer opgelucht adem . Is al 1 x misgegaan met 3 maanden dus bij deze zwangerschap ben ik echt als de dood dat t elk moment weer mis kan gaan. Jij bent al over de helft zag ik Roshi. lkkr hoor