met z'n tweetjes

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by urretje, Aug 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. urretje

urretje Lid

Jun 8, 2006
    9
    0
    0
    student
    In mijn vorige berichtjes onder de titel help ik wordt een tienermoeder hebben jullie kunnen lezen dat mijn relatie met mijn vriend niet de ideale relatie was om een kindje te verwachten. Nu heb ik definitief de knoop doorgehakt, de relatie voorbij is. Moeilijk! dat was het wel maar het zat er aan te komen. Zoals iedereen voorspelt had was onze relatie nog niet stevig genoeg om een kindje te verwachten. Gelukkig gaan we nog goed met elkaar om en zijn we heel cliche als vrienden uit elkaar gegaan. En daar ben ik echt dolblij mee. Daardoor konden we gelijk gemakkelijk afspraken maken over de omgangsregeling en andere financiele zaken voor als starks die kleine er is. We zien er allebei echt heel erg naar uit als die kleine er daalijk is. Het is moeilijk, dat is ook logisch als je op je 17e een kindje verwacht! Soms gaan er zoveel emoties door me heen dat ik soms niet eens kan zeggen of ik nou blij of ongelukkig ben. Dat zal er wel bij horen, hormomen ofzo haha.. Ondertussen is de verbouwing in volle gang! Woonkamer en de keuken zijn nu bijna klaar, nu alleen nog de babykamer en badkamer. En dan kan de baby komen!!!

liefs

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    sterkte met alles meid, jullie redden het saampjes wel!! en wat je relatie betreft, beter als vrienden dan met ruzie uit elkaar gaan, een goede beslissing van jullie!

3. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Heel veel sterkte meisje! Klinkt verstandig dat jullie "goed" uit elkaar zijn gegaan!

4. Tina23

Tina23 Actief lid

Jul 19, 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap ondanks je tegenslagen.
    Heel veel sterkte en probeer te genieten!

Liefs,
    Tina

5. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Knap dat je de knoop door hebt gehakt!

Nou geniet lekker nog van de rest van je zwangerschap!

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van!!!

7. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    waarschijnlijk de goede keuze ....heel veel suc6 met de verdere verbouwing en verdere zwangerschap ....geniet ervan

8. ahyshatv

ahyshatv Lid

Apr 19, 2006
    85
    0
    0
    Hoorn
    van hartegefeliciteerd is niet niks zeker op deze leeftijd ik ben zelf ook een toekomstige tiener moeder ..maar alles komt goed geloof me maar :)
    met alle hulp van vrienden en familie kom je er wel :) veel succes met alles ..........als je msn mag je me best toevoegen ahyshatv_87@hotmail.com

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Van harte gefeliciteerd!

Enne als ik jou zo hoor......dan kom jij er wel!
    Heel veel geluk en sterkte!

10. Divi

Divi Fanatiek lid

Jul 22, 2006
    4,915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ik wil je nogmaals feliciteren en ik wil je heel veel succes wensen meid.
    Heel veel geluk....

Share This Page