Ja, toch wel erg onverwachts, geeft volgens mij de zwangerschapstest aan dat ik zwanger ben! Kan het echt nog niet geloven! Mijn man en ik zijn er een tijd heel erg mee bezig geweest, maar de afgelopen 2 maanden wat minder en meer met andere dingen bezig. Dacht ik vanmorgen, toch maar even een test doen, want nu zou het theoretisch wel zo kunnen zijn, er totaal niet van uitgaande dat de test ook echt positief zou zijn. En JA! Maar nu heb ik de test alleen gedaan (omdat ik dacht dat ie niet pos. zou zijn...) en moet ik het m'n man nog vertellen!! Ik heb maar 1 test gedaan, zou het nog zo kunnen zijn dat ie vals positief is?? Plaats er wel een foto bij als dat lukt! Groetjes
De kruitvattest is nooit vals en al helemaal niet zo mooie duidelijke test. Gefeliciteerd en weet je al hoe je het mooie nieuws je man gaat vertellen?
Dank jewel allemaal! Ben echt superblij, maar nog helemaal in de war ervan haha Heb net een fopspeen gekocht voor m'n man met daarop papa is the best, en een schattig knuffeltje ben erg benieuwd hoe ie reageert! Fijn weekend allen!
Dat is hartstikke duidelijk. Gefeliciteerd!!! Grappig...ik had ook alleen getest.....succes om het je man te vertellen.
Ik heb het hem verteld hoor, hij kwam even thuis eten vanmiddag, aangezien ik straks avonddienst heb Helemaal happy was ie met het nieuws Gelukkig maar! Hoe reageerde jou man/vriend Deebie? Meteen maar een banner gemaakt
Vanmorgen nog een testje gedaan, deze is wel wat lichter dan gisteren, maar wel een streep. Heeft dit nog wat te betekenen??