Hoi ik mag me ook aanmelden op deze forum na een vette pos. test vanochtend om 8.45 getest. We moeten nog ff wennen dat er 2 strepen op staan maar we zijn zeer happy. Nu nog volhouden om het te verzwijgen voor iedereen ( fam. vrienden) dat is heel moeilijk als je het zo graag wil vertellen maar we wachten nog 2mnd met het heugelijke nieuws te vertellen. liefs winnie89
Wij wilden ook eerst wachten met het vertellen, maar we konden het uiteindelijk niet langer dan 1,5 week volhouden. Van harte gefeliciteerd Daphne
Hartelijk gefeliciteerd !!! ..ik hoop dat je het vol kan houden met het niet vertellen van dit geweldige nieuws ...ik heb het tot 7 weken volgehouden
hey van harte gefeliciteerd joh! en nu lekker genieten en je lekker in de watten laten leggen natuurlijk hihi liefs
Hoi gefeliciteerddddddddddddd Ik had het een beetje gevolgd en ik vind het supergaaf voor je. Geniet ervan Groetjes hielkje
Super gefeliciteerd met dit ontzettende blije nieuws. Ik weet ook sinds vanmiddag dat ik zwanger ben en kan het nog heel moeilijk geloven, maar wij zijn ook zo ontzettend blij! Ik wil het echt van de daken schreeuwen, maar ik probeer het nog voor me te houden (voor hoelang?) Jullie ook heel veel suc6 met het voor je houden Liefs Joyce
hoi meiden. bedankt voor jullie reactie's nu inderdaad kijken hoelang we het voor ons kunnen houden. Was vandaag bij me ma op visite dan is het heel moeilijk om niets te zeggen. @joyce82 jullie ook heel veel zwangerschap plezier, en kijken hoelang jullie niets zeggen. Ps het is iets makkelijker om niets te zeggen omdat je het heugelijke nieuws met jullie allemaal kan delen. Maar de blijdschap dringt vandaag steeds iets meer door. Ik ging vandaag met me ma en tante de stad in, zij gingen iets kopen voor een neef van mij die is deze week vader geworden van een meisje, dan is het heeeeeeeeel moeilijk om je mond te houden bij al dat leuks. Ik hou jullie op de hoogte, en vd andere dames blijven we duimen draaien liefs winnie89
Van harte gefeliciteerd ! Geniet er maar lekker van. In ieder geval alvast heeeeeeeeel veel plezier met vertellen (ook al duurt het nog even).