ik mag me hier ook weer melden met mooi nieuws. tis nog best pril en ik heb dan ook nog veel onzekerheden. voor alyssa heb ik een mk gehad en daarom vind ik het nu (net als met alyssa) weer erg spannend om zwanger te zijn. ik voel me goed en heb wel redelijke kwaaltjes maar niet zo extreem als bij mn mk, het lijkt meer op mn zwangerschap van alyssa, dus dat geeft vertrouwen. liefs doris
Hoi Doris , gefeliciteerd Ik ben er ook net achter gekomen dat ik zwanger ben, tis van de 1 e. Vind het ook heel spannend allemaal, of het wel goed gaat xxx
hey gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben nu ook 4 week en 3 dagen ongeveer, en ik ben ook bang voor miskramen hoor, ik heb er ook 3 gehad pfff, maar gewoon positief blijven
Gefeliciteerd Doris. Ik ken je verhaal, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Probeer er toch van te genieten. Iedere zwangerschap is weer anders.
Hey Doris! Gefeliciteerd zeg!!! En probeer er van te genieten, voor Ilana heb ik ook een mk gehad, en het blijft inderdaad spannend die eerste weken! Groetjes cilia