Vorig jaar heb ik rond deze tijd een miskraam gehad. Ik dacht dat ik twaalf weken in verwachting was, maar helaas, het vruchtje was met 8 weken gestopt met groeien. Heel tegenstijdig, want met 7,4 weken hebben we het hartje nog volop in aktie gezien. De miskraam werd definitief beeindigd met een curretage. Omdat mijn cyclus zo onvoorspelbaar is, was het de afgelopen maanden flink hobbien. Afgelopen maand hebben ze voor het eerst mijn eicel groei in de gaten gehouden. Dus konden ze ook precies zeggen wanneer we 'huiswerk' moesten maken. Eergister zat ik op cyclusdag 34! Hele dag gloeiende wangen, erg moe en beetje strakke borsten. Deze keer ging ik er niet vanuit dat ik zwanger zou zijn. Na al die maanden wordt het een gewoonte. Toch maar een test gedaan............ JAAAAAAAAAAAAAAAAAA...........EINDELIJK. Hehe...... De hoop ga je opgeven en leeft naar het moment dat de gyn verder bij je gaat kijken. Gelukkig.....dat hoeft dus niet. Nu de eerste weken maar eens zien door te komen tot aan de 12. Dat zou wel een hele opluchting zijn! Ik voel verder nog niets. Ik heb het warmer als normaal, ik gloei helemaal. Mijn borsten zijn wat strakker in hun vel gaan staan, maar ik heb er (nog) geen last van. Nog niet meer plassen als normaal, nog niet misselijk. Ik ben benieuwd wat me te wachten staat. Ik laat het op me afkomen en ga gewoon weer uit van een goede afloop!
Van harte gefeliciteerd Etje... het is je na al die tijd en verdriet heel erg gegund! Kom je ook gezellig bij je juni-mama's? Liefs Manuela
Gefeliciteerd meid, en welkom bij de juni mama's het lijkt een club te worden van meiden die er lang over gedaan hebben
Super van harte gefeliciteerd! En ja wat toevallig dat de juni mama's zoveel bezocht wordt door mensen die er lang over gedaan hebben. Genietse!
Gefeliciteerd. Ik hoop dat je ondanks je vorige miskraam toch kan genieten en de eerste 12 weken goed doorkomt.