hallo meiden.. ik ben vandaag 4 weken zwanger van ons 3e kindje.....ik vind het heel spannend en ben ontzettend blij. dit wilde ik even kwijt en ook wilde ik vragen zijn er nog moeders met ervaring van hun derde?? ben nog nieuw hier dus moet het nog een beetje beter uitpluizen. liefs
Gefeliciteerd.....!!!!!!! ennuhhhhh probeer je niets aan te trekken van eventuele opmerkingen... want IK heb nu wel door, dat een derde zwangerschap (iig hier) minder geaccepteerd is..... (opmerkingen als: jullie blijven bezig, fokboederij, hoeveel wil je dr wel niet, etc. etc.) Denk zeg het even.. ben je al wat voorbereid... gewoon er lekker van genieten!!! groetjes..
Gefeliciteerd! Ga maar lekker genieten en trek je inderdaad niets aan van eventuele opmerking. Het is toch jullie keuze?! Ik ben zwanger van de vierde en probeer me nergens iets van aan te trekken. Gisteren schreef iemand op mijn hyves: "je gaat maar door.." Ik weet even niet hoe ik dit op moet vatten, maar vindt het niet echt een leuke reactie....
hoi meiden heel erg bedankt voor jullie reacties.. tot nu toe alleen hele leuke gehad gelukkig.. was even een paar dagen zooo ontzetten moe dat ik er niet aan toekwam om te reageren.. er zijn gelukkig wel wat meerde meiden die een derde of een vierde kindje krijgen of hebben das wel leuk om te lezen. groetjes
Gefeliciteerd! Ik ben 6 weken geleden bevallen van ons derde kindje, dus ook ervaringsdeskundige! Het is heel druk maar ook superleuk! Vervelende opmerkingen heb ik niet zo veel gehad, en ik maakte er vaak zelf ook maar een grapje over om mensen voor te zijn (in de trant van: ja wij gaan voor ons eigen voetbalelftal, of zoiets dergelijks). Eigenlijk belachelijk natuurlijk, dat mensen denken dat ze het recht hebben commentaar te leveren op zoiets... Maar geniet ervan!
Hoi wij zijn ook zwanger van ons 3e kindje, ik heb een dochtertje uit mijn vorge relatie en ben nu van mijn huidige vriend voor de 2 x wij krijgen ook wel eens opmerkingen maar, wij vinden het super leuk onze relatie is super goed wij werken en hebben voor de kids ook tijd dus dan is het toch goed ik moet ook eerlijk toegeven dat dit ook wel onze laaste is hoor. 3e is leuk maar, ik heb zelf heel veel last van mijn bekken enz dat is minder leuk
Gefeliciteerd!! Kinderen en zwanger zijn is toch het mooiste wat er is.. Een opmerking is het gemakkelijkste en het flauwste wat iemand kan zeggen... Ik heb 2 kids, erg kort op elkaar (14 maanden) en krijg nu al dit soort opmerkingen. "Wil je een voetbalelftal of een boerderij??" Jaloers???? Of gewoon gebrek aan woorden!? Meid, geniet er lekker van!!!!
hoi meiden.. leuk dat jullie ook al wat meer kindjes hebben. ik vind het erg leuk. ik krijg hier veel leuke spontane reacties zeg. mijn schoon moeder was wat minder enthousiast.. nou ik zou er niet meer aan moeten denken hoooor... nee logies als je 53 bent haha. en dan nog heeft zij er nog steeds een meer dan mij zij heeft er 4 wat kan zij nou zeggen..... ze is ook totaal geen oma past nooit op maakt nooit een wandeling met ze of neemt ze nooit ergens mee naar toe. wat heeft zij dan in godsnaam voor een last van ze dat ze een derde niet ziet zitten he??. mijn eigen moeder is als 5 jaar overleden bijna 6. dan is het soms wel moeilijk omdat zij wel graag oma wilde worden.... ach het leven zit vol opstakels en verassingen he.. zit even op de klaag bank sorry.. groetjes