Na een miskraam van een drieling nu toch weer zwanger!! Ben zooo blij. Nu 3,5 maand. Ben alleen nog wel een beetje bang, gewoon dat het fout kan gaan ...
gefeliciteerd, van harte. probeer er toch van te genieten en mogen de maanden maar voorbij vliegen dat je het wondertje snel in je armen mag sluiten
Gefeliciteerd en probeer er van te genieten. Is moeilijk dat weet ik, heb in januari ook een miskraam gehad en ben nu nog steeds bang. Hoop dat m'n buik een beetje gaat groeien binnenkort, die is nu nog plat...... bij jou? Liefs
Gefeliciteerd en je bent al aardig ver, dus dit keer komt het gewoon helemaal goed. Probeer lekker van je zwangerschap te genieten!
Zitten we in hetzelfde schuitje ... Ik blijf ook bang, als ik maar een beetje buikpijn heb denk ik gelijk dat er misschien iets niet goed is. Ik ben heel voorzichtig. Wanneer ben je uitgerekend? Ik 12 januari. Duurt nog wel even. Mijn buikje is al best wel dik, kan iig geen gewone kleding meer aan. Maar zegt natuurlijk niks als je buik nog plat is. De ene is sneller dik dan de andere. En ik weet niet of dit het eerste kindje voor je is? Maakt ook nog verschil. Ik heb al een dochtertje en ze zeggen dat je bij een volgende zwangerschap sneller dik bent.