Ik kan het wel uitschreeuwen: IK BEN ZWANGER!!! Al lange tijd ben ik niet ongesteld geweest om de reden dat er een cyste in mijn eierstok zat die alles (eisprong, menstruatie) tegenhield. Twee weken geleden nog naar het ziekenhuis geweest voor controle en het zag er goed uit. De cyste was zo goed als weg en mijn cyclus kon weer op gang komen. Ik dacht dus dat ik elk moment ongesteld kon worden. Maar dat duurde maar en dat duurde maar....tot dat ik gisterochtend toch maar een testje eraan waagde en....Ja hoor, zwanger!! Vanmiddag nog weer eens de Clear Blue test gedaan met indicator en (nog steeds) zwanger en de bevruchting is meer dan 3 weken geleden. Dus hopelijk nu meer dan 5 weken zwanger. volgende week een afspraak gemaakt bij de Gyn. om te kijken of al te zien is hoever ik precies ben. Ben helemaal blij! Alle overige zwangeren: Ook gefeliciteerd uiteraard Groetjes, Jetjuh!
Gefeliciteerd!! Dat zijn nog eens leuke berichten hè?! Geniet ervan en hopelijk ga je een gezonde zwangerschap tegemoet. Groetjes Storm