Ik ben nu 5,5, week zwanger, maar vroeg me af wanneer je je baarmoeder kunt voelen? Ik voel namelijk regelmatig een hard bobbeltje in mijn buik. Denk zelf dat het mijn baarmoeder is, maar weet het eigenlijk niet Ik ben zwanger van ons 3de kindje, maar toch lijkt het elke keer weer nieuw?? Ik hoor graag wat jullie denken
Hoi hoi, Gefeliciteerd met je zwamgerschap Geen idee wanneer je je baarmoeder kan voelen. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Groetjesss
hoi meiden, ik zit ook verder een beetje te lezen, maar eigenlijk kan het nog helemaal niet dat ik mijn baarmoeder voel. Zou pas vanaf een week of 12 zijn. Maar voel toch echt een harde bobbel in mijn buik. Vooral als ik plat op mijn rug ligt, voel ik het goed.
Vanaf 12 weken ongeveer omdat dan de bovenkant van je baarmoeder boven je schaambot uitkomt. Komt overigens wel eens voor dat je het eerder voelt, bij sommige vrouwen groeit de baarmoeder erg hard en bij tweelingzwangerschappen. Je kunt je baarmoeder het beste voelen door helemaal plat op bed/bank te gaan liggen en dan met de zijkant van je hand van je navel tot het schaambot te strijken/duwen als je hier een echte verhoging voelt is dit inderdaad de bovenkant van je baarmoeder....